ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewówDrukuj informacjęSprawa: Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów

Szczegóły informacji

Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska

Ogłoszono dnia: 2013-05-16 15:39:24

Termin załatwienia

do 2 miesięcy

Osoba kontaktowa

Danuta Pilguj

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Dywity
11-001 Dywity, ul. Olsztyńska 32, Segment A, Biuro Obsługi Interesanta
tel. (89) 524 76 40 email: ug@dywity.nowoczesnagmina.pl

Telefon kontaktowy

(89) 524 76 53

Adres e-mail

gn1@ugdywity.pl

Sposób załatwienia

Przyjęcie wniosku, w ramach rozpatrzenia wniosku oględziny w terenie i analiza dostępnych w urzędzie dokumentów, przygotowanie decyzji.

Miejsce odbioru

Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska, Segment A, pokój 1
tel. (89) 524 76 69 email: gp1@ugdywity.pl

Wymagane Dokumenty

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew / krzewów – załącznik nr 1 powinien zawierać:
  1. imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości,
  2. tytuł prawny władania nieruchomością,
  3. nazwę gatunku drzewa lub krzewu,
  4. obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm,
  5. przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew,
  6. przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzew lub krzewu,
  7. wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy,
  8. rysunek lub mapkę określającą usytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości.
Uwaga:
W przypadku realizacji inwestycji budowlanej do wniosku należy dołączyć projekt zagospodarowania terenu oraz kopię decyzji nr II – o pozwoleniu na budowę

Czas realizacji

do 2 miesięcy

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej na podstawie tabeli części III pkt 44 ppkt 6) „zwolnienia” załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz. 783 ze zm.).

Tryb odwoławczy

Od decyzji służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Wójta Gminy Dywity w terminie 14 dni od daty otrzymania zezwolenia.

Uwagi

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. z 2010r. Nr 186 poz. 1249) imię i nazwisko wnioskodawcy będzie figurowało w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie w Biuletynie Informacji Publicznej.
Jeżeli wniosek/podanie nie czyni zadość wymaganiom, z mocy art. 64 KPA wzywa się wnoszącego podanie do usunięcia braków w terminie 7 dni z pouczeniem, że nie usunięcie tych braków spowoduje pozostawienie podania bez rozpoznania.
Formularze wniosków i druki do pobrania
  1. Wniosek na stronie poniżej w załącznikach,
  2. Zgoda na stronie poniżej w załącznikach.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. 2013.627 z późn. zmianami ) – w szczególności art. 83.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony