Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Petycje
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Biuro Obsługi Rady
Ogłoszono dnia: 2015-09-09 08:35:04
Termin załatwienia
nie później niż 3 miesiące od dnia złożenia petycji
Osoba kontaktowa
Bożena Korejwo
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Dywity - Miejsce złożenia dokumentów
11-001 Dywity, ul. Olsztyńska 32, SEGMENT A, Biuro Obsługi Interesanta
tel. (89) 522 87 07 email: ug@ugdywity.pl
lub bezpośrednio w Biurze Rady tel. 89 524 76 55
Telefon kontaktowy
(89) 524 76 55
Adres e-mail
br@ugdywity.pl
Sposób załatwienia
- Oznaczenie podmiotu wnoszącego petycję,
- Stwierdzenie związku przedmiotu petycji z funkcjami Urzędu Gminy Dywity,
- Zamieszczenie informacji dotyczącej petycji w BIP tj.: imię i nazwisko albo nazwę podmiotu (po uzyskaniu zgody) tytuł petycji, akt prawa, w którym postuluje zmianę przepisu, zwięzła treść petycji oraz uzasadnienie,
- Zawiadomienie podmiotu wnoszącego petycję o sposobie załatwienia wraz z uzasadnieniem.
- Aktualizacja przebiegu postępowania w BIP tj.; zasięgane opinie, przewidywany termin oraz sposób załatwienia petycji.
Miejsce odbioru
Biuro Obsługi Rady – segment C – I piętro pok. 36.
Wymagane Dokumenty
Pismo zainteresowanego.
Czas realizacji
Termin załatwienia – bez zbędnej zwłoki, nie później niż 3 miesiące od dnia złożenia petycji.
Opłaty
nie dotyczy
Tryb odwoławczy
nie dotyczy
Uwagi
O tym czy pismo, wniosek lub przykładowy formularz jest petycją, decyduje treść żądania, a nie jego forma.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. z 2014 r. poz. 1195)