ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: PetycjeDrukuj informacjęSprawa: Petycje

Szczegóły informacji

Petycje

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Biuro Obsługi Rady

Ogłoszono dnia: 2015-09-09 08:35:04

Termin załatwienia

nie później niż 3 miesiące od dnia złożenia petycji

Osoba kontaktowa

Bożena Korejwo

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Dywity - Miejsce złożenia dokumentów
11-001 Dywity, ul. Olsztyńska 32, SEGMENT A, Biuro Obsługi Interesanta
tel. (89) 522 87 07 email: ug@ugdywity.pl
lub bezpośrednio w Biurze Rady tel. 89 524 76 55

Telefon kontaktowy

(89) 524 76 55

Adres e-mail

br@ugdywity.pl

Sposób załatwienia

  1. Oznaczenie podmiotu wnoszącego petycję,
  2. Stwierdzenie związku przedmiotu petycji z funkcjami Urzędu Gminy Dywity,
  3. Zamieszczenie informacji dotyczącej petycji w BIP tj.: imię i nazwisko albo nazwę podmiotu (po uzyskaniu zgody) tytuł petycji, akt prawa, w którym postuluje zmianę przepisu, zwięzła treść petycji oraz uzasadnienie,
  4. Zawiadomienie podmiotu wnoszącego petycję o sposobie załatwienia wraz z uzasadnieniem.
  5. Aktualizacja przebiegu postępowania w BIP tj.; zasięgane opinie, przewidywany termin oraz sposób załatwienia petycji.

Miejsce odbioru

Biuro Obsługi Rady – segment C – I piętro pok. 36.

Wymagane Dokumenty

Pismo zainteresowanego.

Czas realizacji

Termin załatwienia – bez zbędnej zwłoki, nie później niż 3 miesiące od dnia złożenia petycji.

Opłaty

nie dotyczy

Tryb odwoławczy

nie dotyczy

Uwagi

O tym czy pismo, wniosek lub przykładowy formularz jest petycją, decyduje treść żądania, a nie jego forma.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. z 2014 r. poz. 1195)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony