Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska
Ogłoszono dnia: 2013-05-16 15:39:24
Termin załatwienia
do 2 miesięcy
Osoba kontaktowa
Danuta Pilguj
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Dywity
11-001 Dywity, ul. Olsztyńska 32, Segment A, Biuro Obsługi Interesanta
tel. (89) 524 76 40 email: ug@dywity.nowoczesnagmina.pl
11-001 Dywity, ul. Olsztyńska 32, Segment A, Biuro Obsługi Interesanta
tel. (89) 524 76 40 email: ug@dywity.nowoczesnagmina.pl
Telefon kontaktowy
(89) 524 76 53
Adres e-mail
gp1@ugdywity.pl
Sposób załatwienia
Przyjęcie wniosku, w ramach rozpatrzenia wniosku oględziny w terenie i analiza dostępnych w urzędzie dokumentów, przygotowanie decyzji.
Miejsce odbioru
Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska, Segment A, pokój 1
tel. (89) 524 76 69 email: gp1@ugdywity.pl
tel. (89) 524 76 69 email: gp1@ugdywity.pl
Wymagane Dokumenty
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew / krzewów – załącznik nr 1 powinien zawierać:
- imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości,
- tytuł prawny władania nieruchomością,
- nazwę gatunku drzewa lub krzewu,
- obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm,
- przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew,
- przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzew lub krzewu,
- wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy,
- rysunek lub mapkę określającą usytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości.
Uwaga:
W przypadku realizacji inwestycji budowlanej do wniosku należy dołączyć projekt zagospodarowania terenu oraz kopię decyzji nr II – o pozwoleniu na budowę
W przypadku realizacji inwestycji budowlanej do wniosku należy dołączyć projekt zagospodarowania terenu oraz kopię decyzji nr II – o pozwoleniu na budowę
Czas realizacji
do 2 miesięcy
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej na podstawie tabeli części III pkt 44 ppkt 6) „zwolnienia” załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz. 783 ze zm.).
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Wójta Gminy Dywity w terminie 14 dni od daty otrzymania zezwolenia.
Uwagi
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. z 2010r. Nr 186 poz. 1249) imię i nazwisko wnioskodawcy będzie figurowało w Publicznie Dostępnym Wykazie Danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie w Biuletynie Informacji Publicznej.
Jeżeli wniosek/podanie nie czyni zadość wymaganiom, z mocy art. 64 KPA wzywa się wnoszącego podanie do usunięcia braków w terminie 7 dni z pouczeniem, że nie usunięcie tych braków spowoduje pozostawienie podania bez rozpoznania.
Jeżeli wniosek/podanie nie czyni zadość wymaganiom, z mocy art. 64 KPA wzywa się wnoszącego podanie do usunięcia braków w terminie 7 dni z pouczeniem, że nie usunięcie tych braków spowoduje pozostawienie podania bez rozpoznania.
Formularze wniosków i druki do pobrania
- Wniosek na stronie poniżej w załącznikach,
- Zgoda na stronie poniżej w załącznikach.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. 2013.627 z późn. zmianami ) – w szczególności art. 83.