ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Postępowanie administracyjne w sprawach o wymeldowanie osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego (lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące) i nie dopełniła obowiązku wymeldowania.Drukuj informacjęSprawa: Postępowanie administracyjne w sprawach o wymeldowanie osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego (lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące) i nie dopełniła obowiązku wymeldowania.

Szczegóły informacji

Postępowanie administracyjne w sprawach o wymeldowanie osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego (lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące) i nie dopełniła obowiązku wymeldowania.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego i Referat Spraw Organizacyjnych

Ogłoszono dnia: 2013-06-05 11:55:07

Termin załatwienia

nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania

Osoba kontaktowa

Teresa Michalska

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Dywity ul. Olsztyńska nr 32, segment A  Biuro Obsługi Interesanta - I piętro lub pokój nr 8 - parter.

Telefon kontaktowy

89 524 76 46

Adres e-mail

sp1@ugdywity.pl

Sposób załatwienia

Przyjęcie wniosku, przeprowadzenie postępowania administracyjnego i wydanie decyzji.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Dywity, Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych, pok. nr 8 (parter), tel. 89 524 76 46,
adres email: sp1@ugdywity.pl

Wymagane Dokumenty

  • Podanie o wymeldowanie osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się.
  • Kserokopia dokumentu  (oryginał dokumentu do wglądu) potwierdzającego posiadanie przez wnoszącego tytuł prawny do lokalu/budynku wskazanego we wniosku.
  • Dowód opłaty skarbowej.

Czas realizacji

Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Datą wszczęcia postępowania na żądanie strony jest dzień doręczenia żądania organowi. Do terminów tych nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okres zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Organ załatwia sprawę przez wydanie decyzji.

Opłaty

Opata skarbowa za wydanie decyzji administracyjnej 10,- zł
Opłata w kasie Urzędu Gminy lub na rachunek bankowy: Warmiński Bank Spółdzielczy Oddział w Jonkowie 97 8857 0002 3001 0006 3890 0004.

Tryb odwoławczy

Odwołanie od wydanej decyzji wnosi się do Wojewody Warmińsko- Mazurskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Dywity w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Uwagi

Wniosek o wymeldowanie osoby, która nie przebywa w miejscu zameldowania winien zawierać dane osoby podlegającej wymeldowaniu, przybliżoną datę opuszczenia  lokalu, wskazanie jej nowego pobytu.

Podstawa prawna

  1. Art.35 ustawy z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 201rr. Poz.388 t.j.).
  2. ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013r. poz.267).
  3. art.1 ust.1 pkt. 1 lit. „a” ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej Dz.U. z 2014r. Poz.1628) część I wykazu podmiotu opłaty skarbowej oraz zwolnień poz.53.
« powrót do poprzedniej strony