ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stały.Drukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stały.

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt stały.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego i Referat Spraw Organizacyjnych

Ogłoszono dnia: 2013-05-09 11:19:08

Termin załatwienia

niezwłocznie, po złożeniu formularza meldunkowego.

Osoba kontaktowa

Teresa Michalska

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Dywity, 11-001 Dywity ul. Olsztyńska nr 32, Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych, pok. 8 (parter).

Telefon kontaktowy

89 524 76 46

Adres e-mail

sp1@ugdywity.pl

Sposób załatwienia

Przyjęcie zgłoszenia pobytu stałego i wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Dywity, 11-001 Dywity ul. Olsztyńska nr 32, Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych, pokój nr 8, telefon 89 524 76 46, adres email: sp1@ugdywity.pl

Wymagane Dokumenty

  • wypełniony druk Zgłoszenie pobytu stałego (odrębny dla każdej osoby meldującej się)
  • dowód osobisty osoby meldującej się (w uzasadnionych przypadkach inny dokument potwierdzający tożsamość) do wglądu
  • do wglądu tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu, lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu) - oryginał dokumentu.
  • jeżeli został ustanowiony pełnomocnik - pełnomocnictwo udzielone na piśmie lub zgłoszone do protokołu, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu.

Czas realizacji

Niezwłocznie, po złożeniu formularza meldunkowego. Jako potwierdzenie czynności wydaje się poświadczenie zameldowania.
Zameldowanie należy dokonać osobiście lub przez pełnomocnika

Opłaty

Czynność nie podlega opłacie skarbowej.
Za udzielone pełnomocnictwo 17,-zł.

Tryb odwoławczy

Nie służy odwołanie w trybie administracyjnym.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2015r. poz. 388 t.j.).
  2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011r. W sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonaniu obowiązku meldunkowego (Dz.U.z 2011r. poz. 1306 ze zm.).
  3. Udzielenia pełnomocnictwa – art.33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013r. poz 267 ze zm).
  4. Obowiązek zapłaty i wysokość opłaty skarbowej za udzielone pełnomocnictwo -art. 1 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2014r. poz.1628) oraz ust. IV załączniki do ustawy.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony