Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Bezpieczeństwa, Transportu Zbiorowego i Sportu
Data udostępnienia: 2015-09-03
Ogłoszono dnia: 2015-09-03 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2015-09-14 00:00:00
Nr ogłoszenia: 6/2015
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Prawo jazdy kat. B.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
- Korzystanie z własnego samochodu do celów służbowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej 2 - letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej ze sportem, turystyką.
- Doświadczenie w organizowaniu imprez sportowo – rekreacyjnych.
- Doświadczenie w administrowaniu obiektami sportowymi.
- Znajomość procedur administracyjnych.
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
- Dyspozycyjność.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Organizacja i koordynacja imprez sportowo – rekreacyjnych.
- Współpraca z samorządami, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w ramach w organizacji zajęć sportowo – rekreacyjnych oraz realizacji programów sportowych.
- Współpraca z samorządami, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w ramach organizacji i wspierania działalności w zakresie turystyki i wypoczynku.
- Nadzór nad obiektami sportowymi i turystycznymi na terenie gminy.
- Opracowanie i realizacja kalendarza gminnych imprez sportowo – rekreacyjnych.
- Współpraca z Policją, innymi służbami i strażami w ramach wykonywanych czynności służbowych.
- Organizowanie i planowanie działań w dziedzinie obrony cywilnej na terenie gminy.
- Organizowanie i prowadzenie szkolenia oraz popularyzacji zadań obrony cywilnej.
- Zaopatrywanie i gospodarka sprzętem obrony cywilnej
- Tworzenie formacji obrony cywilnej na potrzeby gminy, nadzór nad organizacją i szkoleniem utworzonych formacji OC na terenie gminy.
- Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.
- Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Obsługa systemów informacyjnych i promocyjnych gminy Dywity.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz..U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-09-14 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Bezpieczeństwa, Transportu Zbiorowego i Sportu w terminie do dnia 14.09.2015r. w Biurze Obsługi Interesanta - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity (Segment A - I piętro)
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 40.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Dywity |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-09-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Baka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-09-03 14:38:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-09-03 14:43:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-10-16 12:04:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3510 raz(y) |