ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Bezpieczeństwa, Transportu Zbiorowego i Sportu

Data udostępnienia: 2015-09-03

Ogłoszono dnia: 2015-09-03 przez Wójt Gminy Dywity

Termin składania dokumentów: 2015-09-14 00:00:00

Nr ogłoszenia: 6/2015

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Prawo jazdy kat. B.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
  8. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  9. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
  10. Korzystanie z własnego samochodu do celów służbowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Co najmniej 2 - letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej ze sportem, turystyką.
  2. Doświadczenie w organizowaniu imprez sportowo – rekreacyjnych.
  3. Doświadczenie w administrowaniu obiektami sportowymi.
  4. Znajomość procedur administracyjnych.
  5. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
  6. Dyspozycyjność.
  7. Wysoka kultura osobista.
  8. Umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Organizacja i koordynacja imprez sportowo – rekreacyjnych.
  2. Współpraca z samorządami, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w ramach w organizacji zajęć sportowo – rekreacyjnych oraz realizacji programów sportowych.
  3. Współpraca z samorządami, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w ramach organizacji i wspierania działalności w zakresie turystyki i wypoczynku.
  4. Nadzór nad obiektami sportowymi i turystycznymi na terenie gminy.
  5. Opracowanie i realizacja kalendarza gminnych imprez sportowo – rekreacyjnych.
  6. Współpraca z Policją, innymi służbami i strażami w ramach wykonywanych czynności służbowych.
  7. Organizowanie i planowanie działań w dziedzinie obrony cywilnej na terenie gminy.
  8. Organizowanie i prowadzenie szkolenia oraz popularyzacji zadań obrony cywilnej.
  9. Zaopatrywanie i gospodarka sprzętem obrony cywilnej
  10. Tworzenie formacji obrony cywilnej na potrzeby gminy, nadzór nad organizacją i szkoleniem utworzonych formacji OC na terenie gminy.
  11. Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.
  12. Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  13. Obsługa systemów informacyjnych i promocyjnych gminy Dywity.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych   w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz..U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008  o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-09-14 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Bezpieczeństwa, Transportu Zbiorowego i Sportu w terminie do dnia 14.09.2015r. w Biurze Obsługi Interesanta - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity (Segment A - I piętro)

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 40.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Dywity
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-09-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Baka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-09-03 14:38:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-09-03 14:43:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-10-16 12:04:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3415 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony