Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2014-10-09
Ogłoszono dnia: 2014-10-09 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2014-10-21 00:00:00
Nr ogłoszenia: 6/2014
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
3. Co najmniej 3 letni okres zatrudnienia.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Nieposzlakowana opinia.
2. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
3. Co najmniej 3 letni okres zatrudnienia.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
2. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
3. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
4. Dyspozycyjność, komunikatywność.
2. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
3. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
4. Dyspozycyjność, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Kompletowanie i dekretowanie dowodów księgowych.
2. Wprowadzanie do ewidencji syntetycznej danych uzyskanych na podstawie sprawozdawczości analitycznej sporządzanej przez stanowiska merytoryczne.
3. Sporządzanie sprawozdań budżetowych z realizacji planów finansowych.
4. Sporządzanie bilansu rocznego jednostki, rachunku zysków i strat oraz zestawienie zmian w funduszu jednostki.
5. Sporządzanie miesięcznego rejestru sprzedaży na podstawie faktur VAT.
6. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, ich umarzanie oraz sporządzanie sprawozdawczości.
7. Rozliczanie okresowych inwentaryzacji w jednostce.
8. Prowadzenie rozliczeń z PERON.
2. Wprowadzanie do ewidencji syntetycznej danych uzyskanych na podstawie sprawozdawczości analitycznej sporządzanej przez stanowiska merytoryczne.
3. Sporządzanie sprawozdań budżetowych z realizacji planów finansowych.
4. Sporządzanie bilansu rocznego jednostki, rachunku zysków i strat oraz zestawienie zmian w funduszu jednostki.
5. Sporządzanie miesięcznego rejestru sprzedaży na podstawie faktur VAT.
6. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, ich umarzanie oraz sporządzanie sprawozdawczości.
7. Rozliczanie okresowych inwentaryzacji w jednostce.
8. Prowadzenie rozliczeń z PERON.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku ( bez możliwości wjazdu
osób niepełnosprawnych – brak windy ).
2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych
warunków pracy.
3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
osób niepełnosprawnych – brak windy ).
2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych
warunków pracy.
3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Oświadczenie o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Oświadczenie o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-10-21 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 21 października 2014 r. do Sekretariatu Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 644.