ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Finansowy

Data udostępnienia: 2014-10-09

Ogłoszono dnia: 2014-10-09 przez Wójt Gminy Dywity

Termin składania dokumentów: 2014-10-21 00:00:00

Nr ogłoszenia: 6/2014

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
3. Co najmniej 3 letni okres zatrudnienia.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
2. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
3. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
4. Dyspozycyjność, komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Kompletowanie i dekretowanie dowodów księgowych.
2. Wprowadzanie do ewidencji syntetycznej danych uzyskanych na podstawie sprawozdawczości analitycznej sporządzanej przez stanowiska merytoryczne.
3. Sporządzanie sprawozdań budżetowych z realizacji planów finansowych.
4. Sporządzanie bilansu rocznego jednostki, rachunku zysków i strat oraz zestawienie zmian w funduszu jednostki.
5. Sporządzanie miesięcznego rejestru sprzedaży na podstawie faktur VAT.
6. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, ich umarzanie oraz sporządzanie sprawozdawczości.
7. Rozliczanie okresowych inwentaryzacji w jednostce.
8. Prowadzenie rozliczeń z PERON.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku ( bez możliwości wjazdu
osób niepełnosprawnych – brak windy ).
2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych
warunków pracy.
3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Oświadczenie o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-10-21 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 21 października 2014 r. do Sekretariatu Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 644.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Dywity
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-10-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jerzy Wojarski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-10-09 15:11:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-09 15:13:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-10-31 15:36:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4270 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony