ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego i Referat Spraw Organizacyjnych

Data udostępnienia: 2023-02-17

Ogłoszono dnia: 2023-02-17

Termin składania dokumentów: 2023-03-03 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2023

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie min. średnie.
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Posiadanie prawa jazdy kategorii „B” i możliwość korzystania z własnego samochodu do celów służbowych.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE)..
  8. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  9. Znajomość ustaw:
- ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 994);
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postepowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.2096)
- ustawy – Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1960 r.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Staż pracy na stanowisku urzędniczym lub związanym z pełnieniem samodzielnych funkcji.
  2. Umiejętność kreatywnego myślenia.
  3. Umiejętność poruszania się w przepisach w prawnych.
  4. Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
  5. Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  6. Gotowość ciągłego uczenia się.
  7. Dyspozycyjność.
  8. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  9. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie Sekretariatu Wójta i Sekretarza Gminy;
  2. koordynowanie prawidłowego przygotowania narad, odpraw, posiedzeń i spotkań organizowanych przez Wójta, ustalanie ich harmonogramu oraz zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów,
  3.    obsługa i terminowe uzupełnianie elektronicznego kalendarza, zawierającego harmonogram pracy Wójta;
  4.    organizowanie wyjazdów i wizyt służbowych Wójta;
  5.    prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń Wójta;
  6.    przygotowywanie pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników Urzędu Gminy;
  7.    nadzór nad harmonogramem korzystania z samochodu służbowego, prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
  8. prowadzenie listy obecności oraz ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników Urzędu;
  9. uczestnictwo w Sesjach Rady Gminy;
  10. przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich według właściwości do innych pracowników Urzędu;

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku ( bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy ).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

(składane w języku polskim)
  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy
    dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
    o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260.).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-03-03 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora  w Urzędzie Stanu Cywilnego i Referacie Spraw Organizacyjnych - Pracownik Sekretariatu” w terminie do dnia 03 marca 2023 r. w Biurze Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta: 11-001 Dywity - ul. Olsztyńska 32, I piętro Segment A

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (89) 524 76 62. 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Nowicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-17 14:21:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mirosław Gordon
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-17 14:29:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mirosław Gordon
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-23 12:18:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1541 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony