Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego i Referat Spraw Organizacyjnych
Data udostępnienia: 2023-02-17
Ogłoszono dnia: 2023-02-17
Termin składania dokumentów: 2023-03-03 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2023
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie min. średnie.
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Posiadanie prawa jazdy kategorii „B” i możliwość korzystania z własnego samochodu do celów służbowych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE)..
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość ustaw:
- ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 994);
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postepowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.2096)
- ustawy – Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1960 r.
b. Wymagania dodatkowe:
- Staż pracy na stanowisku urzędniczym lub związanym z pełnieniem samodzielnych funkcji.
- Umiejętność kreatywnego myślenia.
- Umiejętność poruszania się w przepisach w prawnych.
- Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Gotowość ciągłego uczenia się.
- Dyspozycyjność.
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie Sekretariatu Wójta i Sekretarza Gminy;
- koordynowanie prawidłowego przygotowania narad, odpraw, posiedzeń i spotkań organizowanych przez Wójta, ustalanie ich harmonogramu oraz zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów,
- obsługa i terminowe uzupełnianie elektronicznego kalendarza, zawierającego harmonogram pracy Wójta;
- organizowanie wyjazdów i wizyt służbowych Wójta;
- prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń Wójta;
- przygotowywanie pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników Urzędu Gminy;
- nadzór nad harmonogramem korzystania z samochodu służbowego, prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
- prowadzenie listy obecności oraz ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników Urzędu;
- uczestnictwo w Sesjach Rady Gminy;
- przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich według właściwości do innych pracowników Urzędu;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku ( bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy ).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
(składane w języku polskim)
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260.). - Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-03-03 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego i Referacie Spraw Organizacyjnych - Pracownik Sekretariatu” w terminie do dnia 03 marca 2023 r. w Biurze Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta: 11-001 Dywity - ul. Olsztyńska 32, I piętro Segment A
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (89) 524 76 62.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Monika Nowicka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-17 14:21:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mirosław Gordon |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-17 14:29:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mirosław Gordon |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-23 12:18:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1695 raz(y) |