ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej

Data udostępnienia: 2022-05-12

Ogłoszono dnia: 2022-05-12

Termin składania dokumentów: 2022-05-26 15:30:00

Nr ogłoszenia: 3/2022

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe
  3. Znajomość prawa finansów publicznych i procedur budżetowych.
  4. Znajomość przepisów o samorządzie gminy- ustawa z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2022.559)
  5. Znajomość zasad rachunkowości- ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. 2021.217)
  6. Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. 2021. 735)
  7. Rzetelność i terminowość.
  8. Umiejętności analityczne.
  9. Samodzielność i inicjatywa.
  10. Skuteczna komunikacja.
  11. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  12. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  13. Posiadanie prawa jazdy kategorii „B” i możliwość korzystania z własnego samochodu do celów służbowych.
  14. Nieposzlakowana opinia.
  15. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
  16. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność kreatywnego myślenia.
  2. Umiejętność poruszania się w przepisach prawnych.
  3. Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
  4. Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  5. Gotowość ciągłego uczenia się.
  6. Kreatywność w działaniu.
  7. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
  8. Umiejętność praktycznego stosowania prawa i redagowania pism.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie dokumentacji wydobycia i sprzedaży wody,
  2. Współpraca z Referatem Finansowym w zakresie prowadzenia rozliczeń z odbiorcami za pobraną wodę i odebrane ścieki,
  3. Zakładanie i prowadzenie kart odbiorców wody i kanalizacji, zawieranie umów z odbiorcami,
  4. Podejmowanie działań w celu ograniczenia kradzieży wody,
  5. Regulowanie stanu prawnego urządzeń wodno-kanalizacyjnych,
  6. Prowadzenie spraw w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków, inicjowanie zadań inwestycyjnych, przygotowywanie projektów uchwał oraz informacji niezbędnych do wniosków o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków.
  7. Prowadzenie ewidencji wydobycia wód podziemnych oraz popłucznych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych - brak windy).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: wymiar 1 etat - 40 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy - curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-05-26 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej” w terminie do dnia 26 maja 2022 r. w Biurze Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 62.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-05-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Nowicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-05-12 11:02:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Cezary Kotowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-05-12 11:05:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mirosław Gordon
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-06-10 15:29:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1407 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony