Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 10/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 10/2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2021-07-13
Ogłoszono dnia: 2021-07-13
Termin składania dokumentów: 2021-07-27 15:30:00
Nr ogłoszenia: 10/2021
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe na kierunku drogownictwo, szacowanie nieruchomości, prawo.
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Posiadanie prawa jazdy kategorii „B” i możliwość korzystania z własnego samochodu do celów służbowych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. EW MAPA, EW OPIS).
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy tj. znajomość następujących ustaw:
- ustawa z dnia 8 marca 1990r. o Samorządzie Gminy,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postepowania Administracyjnego,
- ustawa o drogach publicznych,
- ustawa o gospodarce nieruchomości,
b. Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej 2 – letnia praktyka zawodowa.
- Umiejętność kreatywnego myślenia.
- Umiejętność poruszania się w przepisach prawnych.
- Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Gotowość ciągłego uczenia się.
- Dyspozycyjność.
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Ustanowienie służebności przesyłu w pasie drogowy,
- Wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego,
- Wycena służebności,
- Występowanie do Starostwa Powiatowego o wypisy i wyrysy z rejestru gruntów na działki drogowe,
- Kompletowanie dokumentów do zawarcia aktów notarialnych,
- Weryfikacja porozumień z przedsiębiorcami o obowiązku służebności przesyłu,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
(składane w języku polskim)
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-07-27 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej” w terminie do dnia 27 lipca 2021 r. w Biurze Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
Segment A (I piętro)
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (89) 524 76 62.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Grodzka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-13 10:34:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mirosław Gordon |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-13 10:43:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Cezary Kotowski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-08-04 12:12:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1525 raz(y) |