ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Innowacji i Informacji

Data udostępnienia: 2021-03-24

Ogłoszono dnia: 2021-03-24

Termin składania dokumentów: 2021-04-07 15:30:00

Nr ogłoszenia: 7/2021

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie  wyższe.
  3. Co najmniej 5 letni staż pracy w zawodzie.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE, Ms Windows).
  8. Korzystanie z własnego samochodu do celów służbowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość aktów prawnych:
a) Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminy (Dz.U.2020 poz. 713)
b) Ustawy z dnia 26 stycznia 1984 roku prawo prasowe (Dz. U. z 2018r. poz.1914)
c) Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019r., poz.1429 z późn.zm.)
  1. Odporność na stres i umiejętności pracy pod presją czasu.
  2. Co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzenie sekretariatu, biura.
  3. Mile widziana komunikacja werbalna i pisemna na dobrym poziomie (umiejętności redagowania pism urzędowych i okolicznościowych, listów, życzeń itp.)
  4. Dyspozycyjność i wysoka kultura osobista.
  5. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  6. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
  7. Umiejętności pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Organizacja pracy i prowadzenie sekretariatu UG Dywity oraz gabinetu Wójta ( kalendarz spotkań Wójta z mieszkańcami i podmiotami zewnętrznymi )
  2. Organizacja krajowych oraz zagranicznych wyjazdów przedstawicieli Gminy Dywity, w tym przygotowanie i rozliczenie dokumentów związanych z wyjazdem.
  3. Redagowanie pism urzędowych, okolicznościowych , listów życzeń i gratulacji.
  4. Wyszukiwanie informacji o innowacjach w obszarze funkcjonowania gminy jako JST.
  5. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi podległymi Urzędowi Gminy oraz z sołectwami i organizacjami pozarządowymi na terenie  Gminy Dywity w zakresie informacji i promocji gminy.
  6. Pełnienie funkcji Konsultanta Online. Do zadań konsultanta online należy:
  1. Zapewnienie obsługi w zakresie udzielenia informacji, dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Gminy, a także przyjmowania zgłoszeń interwencyjnych i przekazanie do właściwych wydziałów i jednostek organizacyjnych Gminy,
  2. Udzielenie kompleksowych informacji klientom korzystającym z usług realizowanych przez Urząd oraz jednostki organizacyjne Gminy, w tym:
    1. - o sprawach załatwianych w poszczególnych jednostkach,
    2. - o obowiązujących procedurach załatwiania spraw,
  3.  przekazywanie w formie elektronicznej druków i formularzy niezbędnych do załatwiania sprawy oraz pomoc w wypełnieniu,
  4. przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wszelkich nieprawidłowości funkcjonowania elementów infrastruktury gminy i przekazywanie dyspozycji odpowiednim służbom,
  5.  przyjmowanie przy wykorzystaniu zdalnych kanałów komunikacji opinii mieszkańców na temat funkcjonowania infrastruktury gminy,
  6.  rejestracja zapytań i zgłoszeń mieszkańców,
  7.  stały monitoring w zakresie przekazywania zgłoszeń do właściwych wydziałów i jednostek organizacyjnych Gminy,
  8.  nadzór nad terminową realizacją zgłoszeń oraz udzieleniem odpowiedzi na zapytania i zgłoszenia przekazane do komórek organizacyjnych Urzędu lub jednostek organizacyjnych Gminy,
  9. opracowanie raportów, zestawień i statystyk, dotyczących zadań realizowanych przez stanowisko,

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

(składane w języku polskim)
  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz.1781, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-04-07 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Innowacji i Informacji” w terminie do dnia 07 kwietnia 2021 r. w Biurze Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
Segment A (I piętro)

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (89) 524 76 62.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia Grodzka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-03-24 14:08:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-03-24 14:24:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-04-28 10:31:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1654 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony