Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Innowacji i Informacji
Data udostępnienia: 2021-03-24
Ogłoszono dnia: 2021-03-24
Termin składania dokumentów: 2021-04-07 15:30:00
Nr ogłoszenia: 7/2021
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej 5 letni staż pracy w zawodzie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE, Ms Windows).
- Korzystanie z własnego samochodu do celów służbowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość aktów prawnych:
a) Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminy (Dz.U.2020 poz. 713)
b) Ustawy z dnia 26 stycznia 1984 roku prawo prasowe (Dz. U. z 2018r. poz.1914)
c) Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019r., poz.1429 z późn.zm.)
- Odporność na stres i umiejętności pracy pod presją czasu.
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzenie sekretariatu, biura.
- Mile widziana komunikacja werbalna i pisemna na dobrym poziomie (umiejętności redagowania pism urzędowych i okolicznościowych, listów, życzeń itp.)
- Dyspozycyjność i wysoka kultura osobista.
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
- Umiejętności pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Organizacja pracy i prowadzenie sekretariatu UG Dywity oraz gabinetu Wójta ( kalendarz spotkań Wójta z mieszkańcami i podmiotami zewnętrznymi )
- Organizacja krajowych oraz zagranicznych wyjazdów przedstawicieli Gminy Dywity, w tym przygotowanie i rozliczenie dokumentów związanych z wyjazdem.
- Redagowanie pism urzędowych, okolicznościowych , listów życzeń i gratulacji.
- Wyszukiwanie informacji o innowacjach w obszarze funkcjonowania gminy jako JST.
- Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi podległymi Urzędowi Gminy oraz z sołectwami i organizacjami pozarządowymi na terenie Gminy Dywity w zakresie informacji i promocji gminy.
- Pełnienie funkcji Konsultanta Online. Do zadań konsultanta online należy:
- Zapewnienie obsługi w zakresie udzielenia informacji, dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Gminy, a także przyjmowania zgłoszeń interwencyjnych i przekazanie do właściwych wydziałów i jednostek organizacyjnych Gminy,
- Udzielenie kompleksowych informacji klientom korzystającym z usług realizowanych przez Urząd oraz jednostki organizacyjne Gminy, w tym:
- - o sprawach załatwianych w poszczególnych jednostkach,
- - o obowiązujących procedurach załatwiania spraw,
- przekazywanie w formie elektronicznej druków i formularzy niezbędnych do załatwiania sprawy oraz pomoc w wypełnieniu,
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wszelkich nieprawidłowości funkcjonowania elementów infrastruktury gminy i przekazywanie dyspozycji odpowiednim służbom,
- przyjmowanie przy wykorzystaniu zdalnych kanałów komunikacji opinii mieszkańców na temat funkcjonowania infrastruktury gminy,
- rejestracja zapytań i zgłoszeń mieszkańców,
- stały monitoring w zakresie przekazywania zgłoszeń do właściwych wydziałów i jednostek organizacyjnych Gminy,
- nadzór nad terminową realizacją zgłoszeń oraz udzieleniem odpowiedzi na zapytania i zgłoszenia przekazane do komórek organizacyjnych Urzędu lub jednostek organizacyjnych Gminy,
- opracowanie raportów, zestawień i statystyk, dotyczących zadań realizowanych przez stanowisko,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
(składane w języku polskim)
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz.1781, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-04-07 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Innowacji i Informacji” w terminie do dnia 07 kwietnia 2021 r. w Biurze Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
Segment A (I piętro)
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (89) 524 76 62.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-03-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Grodzka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-03-24 14:08:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-03-24 14:24:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-04-28 10:31:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1654 raz(y) |