ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa

Data udostępnienia: 2019-07-18

Ogłoszono dnia: 2019-07-18

Termin składania dokumentów: 2019-07-29 16:00:00

Nr ogłoszenia: 12/2019

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe o kierunku: geodezja, gospodarka nieruchomościami.
  3. Posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
  4. Posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość ustaw i rozporządzeń z zakresu nieruchomości oraz praktyki funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego.
  2. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
  3. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
  4. Dyspozycyjność, samodzielność,  komunikatywność.
  5. Umiejętność kierowania zespołem.
  6. Preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prawidłowe organizowanie pracy Referatu i podziału pracy pomiędzy pracowników.
  2. Przestrzeganie procedur wynikających z prawa o zamówieniach publicznych w odniesieniu do zamówień dokonywanych w Referacie.
  3. Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników.
  4. Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady, oraz Komisji z zakresu działania Referatu.
  5. Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Referatu dyscypliny pracy, przepisów o ochronie informacji niejawnej oraz przepisów o ochronie danych osobowych,
  6. Odpowiedzialność za wyniki pracy Referatu, prawidłową organizację oraz sprawne i prawidłowe wykonywanie zadań.
  7. Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Referatu.
  8. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowywania projektu budżetu.
  9. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje posłów, senatorów, radnych, komisji Rady, wojewody, organów samorządu województwa i powiatu.
  10. Nadzór nad realizacją zadań Referatu w zakresie:
  • gospodarki nieruchomościami, w szczególności: sprzedażą, użyczaniem, dzierżawą nieruchomości gminnych oraz organizowaniem przetargów, podziałów nieruchomości, oraz przekształceniem prawa użytkowania wieczystego;
  • geodezji: rozgraniczeniem nieruchomości, nadawaniem numerów porządkowych nieruchomości;
  • rolnictwa i łowiectwa
  • pozyskiwania inwestorów dla terenu gminy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (bez możliwości wjazdu   osób niepełnosprawnych – brak windy).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych   w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz..U. z 2018 r. poz. 1000, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008  o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2019 r. poz. 1282).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-07-29 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika  w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa” w terminie do dnia 29 lipca 2019 r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity, Segment A, I piętro

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 640.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-07-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Baka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-07-18 13:32:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-07-18 13:32:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-08-13 14:52:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1933 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony