Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa
Data udostępnienia: 2019-07-18
Ogłoszono dnia: 2019-07-18
Termin składania dokumentów: 2019-07-29 16:00:00
Nr ogłoszenia: 12/2019
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe o kierunku: geodezja, gospodarka nieruchomościami.
- Posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
- Posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość ustaw i rozporządzeń z zakresu nieruchomości oraz praktyki funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego.
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
- Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
- Dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność.
- Umiejętność kierowania zespołem.
- Preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prawidłowe organizowanie pracy Referatu i podziału pracy pomiędzy pracowników.
- Przestrzeganie procedur wynikających z prawa o zamówieniach publicznych w odniesieniu do zamówień dokonywanych w Referacie.
- Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i załatwianiem spraw przez pracowników.
- Przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady, oraz Komisji z zakresu działania Referatu.
- Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Referatu dyscypliny pracy, przepisów o ochronie informacji niejawnej oraz przepisów o ochronie danych osobowych,
- Odpowiedzialność za wyniki pracy Referatu, prawidłową organizację oraz sprawne i prawidłowe wykonywanie zadań.
- Przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością Referatu.
- Współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowywania projektu budżetu.
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje posłów, senatorów, radnych, komisji Rady, wojewody, organów samorządu województwa i powiatu.
- Nadzór nad realizacją zadań Referatu w zakresie:
- gospodarki nieruchomościami, w szczególności: sprzedażą, użyczaniem, dzierżawą nieruchomości gminnych oraz organizowaniem przetargów, podziałów nieruchomości, oraz przekształceniem prawa użytkowania wieczystego;
- geodezji: rozgraniczeniem nieruchomości, nadawaniem numerów porządkowych nieruchomości;
- rolnictwa i łowiectwa
- pozyskiwania inwestorów dla terenu gminy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz..U. z 2018 r. poz. 1000, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2019 r. poz. 1282).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-07-29 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa” w terminie do dnia 29 lipca 2019 r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity, Segment A, I piętro
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 640.