ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansowy

Data udostępnienia: 2019-05-08

Ogłoszono dnia: 2019-05-08

Termin składania dokumentów: 2019-05-20 16:00:00

Nr ogłoszenia: 8/2019

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie średnie.
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office.
  7. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  8. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Mile widziane doświadczenie zawodowe, na podobnym stanowisku.
  2. Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
  3. Preferowana znajomość rozliczania projektów finansowanych z UE.
  4. Umiejętność kreatywnego myślenia.
  5. Umiejętność poruszania się w przepisach prawnych
  6. Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
  7. Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  8. Gotowość ciągłego uczenia się.
  9. Dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kompletowanie i dekretowanie dowodów księgowych.
  2. Wprowadzanie do ewidencji księgowej danych na podstawie dokumentów  źródłowych.
  3. Sporządzanie sprawozdań budżetowych z realizacji planów finansowych.
  4. Sporządzanie bilansu  rocznego jednostki, rachunku zysków i strat,  zestawienie zmian w funduszu jednostki oraz informacji dodatkowej.
  5. Rozliczanie okresowych inwentaryzacji w jednostce.
  6. Rozliczanie przyznanych i udzielanych dotacji.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku ( bez możliwości  wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy ).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz..U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm. ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008  o pracownikach samorządowych ( tj. .Dz..U. z 2018 r., poz. 1260  z póżn. zm. ).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-05-20 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 20 maja 2019r. do Biura Obsługi Interesanta - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity (Segment A, I piętro)

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 640.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-05-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Baka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-05-08 12:48:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-05-08 12:52:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-05-31 13:12:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1862 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony