ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 10/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 10/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: 1 lub 3/4

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansowy

Data udostępnienia: 2018-09-28

Ogłoszono dnia: 2018-09-28 przez Wójt Gminy Dywity

Termin składania dokumentów: 2018-10-09 15:30:00

Nr ogłoszenia: 10/2018

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe – preferowane ekonomiczne.
  3. Co najmniej 3 - letni staż pracy lub prowadzenie  co najmniej 3 lata działalności gospodarczej  o charakterze zgodnym z wymaganiami na wskazanym stanowisku.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, instrukcji kancelaryjnej,  przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
  2. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
  3. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
  4. Preferowana znajomość rozliczania projektów finansowych z UE.
  5. Dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kompletowanie i dekretowanie dowodów księgowych.
  2. Wprowadzanie do ewidencji księgowej danych na podstawie dokumentów  źródłowych.
  3. Sporządzanie sprawozdań budżetowych z realizacji planów finansowych.
  4. Sporządzanie bilansu  rocznego jednostki, rachunku zysków i strat oraz zestawienie zmian w funduszu jednostki.
  5. Sporządzanie JPK i deklaracji VAT-7 wraz z rejestrami.
  6. Rozliczanie PFRON
  7. Rozliczanie okresowych inwentaryzacji w jednostce.
  8. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo, 3/4 etatu – przeciętnie 30 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych   w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz..U. z 2016 r., poz.992, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008  o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2016 r., poz. 902.).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-10-09 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora  w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 9 października 2018 r. w Biurze Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity - (segment A I piętro).

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 644.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Dywity
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-09-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Baka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-09-28 13:59:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-09-28 13:59:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-23 13:00:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2771 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony