ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny specjalista

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Bezpieczeństwa, Transportu Zbiorowego i Sportu

Data udostępnienia: 2017-10-24

Ogłoszono dnia: 2017-10-24 przez Wójt Gminy Dywity

Termin składania dokumentów: 2017-11-06 16:00:00

Nr ogłoszenia: 12/2017

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe.
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Prawo jazdy kat. B.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
  8. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  9. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
  10. Korzystanie z własnego samochodu do celów służbowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Co najmniej 3 - letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z planowaniem transportu zbiorowego.
  2. Doświadczenie w organizowaniu przewozów pasażerskich.
  3. Doświadczenie w planowaniu dowozu uczniów do placówek oświatowych.
  4. Znajomość procedur administracyjnych.
  5. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
  6. Preferowane posiadane wykształcenie w zakresie transportu zbiorowego.
  7. Dyspozycyjność.
  8. Wysoka kultura osobista.
  9. Umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Organizacja i koordynowanie funkcjonowania transportu zbiorowego na terenie gminy w szczególności w aspekcie funkcjonowania Obszaru Funkcjonalnego Miasta Olsztyna,
  2. Prowadzenie spraw związanych z organizacją przewozów transportu pasażerskiego w ramach lokalnego transportu zbiorowego w obszarze administracyjnym gminy,
  3. prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów z terenu gminy do szkół i przedszkoli oraz zajęć pozalekcyjnych,
  4. Organizacja dowożenia uczniów do szkół w tym organizacja dowożenia uczniów niepełnosprawnych,
  5. Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących transportu zbiorowego
  6. W zakresie komunikacji społecznej reprezentowanie Urzędu wobec mediów i przekazywanie informacji w uzgodnieniu z Wójtem, organizacja przedsięwzięć promujących Gminę Dywity i Urząd Gminy Dywity,
  7. Sporządzanie relacji z wydarzeń mających miejsce na terenie Gminy Dywity, związanych z działalnością Urzędu Gminy Dywity,
  8. Realizacja i zakup materiałów niezbędnych do działań informacyjno-promocyjnych,
  9. Upowszechnianie materiałów informacyjno-promocyjnych Gminy Dywity,
  10. Prowadzenie systemu powiadomień masowych mieszkańców,
  11. Planowanie potrzeb rzeczowych i finansowych do projektu budżetu gminy  w zakresie wykonywanych zadań
  12. Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
  13. Obsługa systemów informacyjnych i promocyjnych gminy Dywity,
  14. Nadzór i gospodarowanie materiałami pędnymi urządzeń i pojazdów Ochotniczych Straży Pożarnych, samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych oraz urządzeń obiektów sportowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz..U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008  o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-06 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Specjalisty w Referacie Bezpieczeństwa, Transportu Zbiorowego i Sportu" w terminie do dnia 6 listopada 2017 r. w Biurze Obsługi Interesanta - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 40

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Dywity
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-10-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jerzy Wojarski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-10-24 14:21:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-10-24 14:28:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-16 11:41:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3105 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony