Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny specjalista
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Bezpieczeństwa, Transportu Zbiorowego i Sportu
Data udostępnienia: 2017-10-24
Ogłoszono dnia: 2017-10-24 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2017-11-06 16:00:00
Nr ogłoszenia: 12/2017
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Prawo jazdy kat. B.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
- Korzystanie z własnego samochodu do celów służbowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej 3 - letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z planowaniem transportu zbiorowego.
- Doświadczenie w organizowaniu przewozów pasażerskich.
- Doświadczenie w planowaniu dowozu uczniów do placówek oświatowych.
- Znajomość procedur administracyjnych.
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
- Preferowane posiadane wykształcenie w zakresie transportu zbiorowego.
- Dyspozycyjność.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Organizacja i koordynowanie funkcjonowania transportu zbiorowego na terenie gminy w szczególności w aspekcie funkcjonowania Obszaru Funkcjonalnego Miasta Olsztyna,
- Prowadzenie spraw związanych z organizacją przewozów transportu pasażerskiego w ramach lokalnego transportu zbiorowego w obszarze administracyjnym gminy,
- prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów z terenu gminy do szkół i przedszkoli oraz zajęć pozalekcyjnych,
- Organizacja dowożenia uczniów do szkół w tym organizacja dowożenia uczniów niepełnosprawnych,
- Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących transportu zbiorowego
- W zakresie komunikacji społecznej reprezentowanie Urzędu wobec mediów i przekazywanie informacji w uzgodnieniu z Wójtem, organizacja przedsięwzięć promujących Gminę Dywity i Urząd Gminy Dywity,
- Sporządzanie relacji z wydarzeń mających miejsce na terenie Gminy Dywity, związanych z działalnością Urzędu Gminy Dywity,
- Realizacja i zakup materiałów niezbędnych do działań informacyjno-promocyjnych,
- Upowszechnianie materiałów informacyjno-promocyjnych Gminy Dywity,
- Prowadzenie systemu powiadomień masowych mieszkańców,
- Planowanie potrzeb rzeczowych i finansowych do projektu budżetu gminy w zakresie wykonywanych zadań
- Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- Obsługa systemów informacyjnych i promocyjnych gminy Dywity,
- Nadzór i gospodarowanie materiałami pędnymi urządzeń i pojazdów Ochotniczych Straży Pożarnych, samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych oraz urządzeń obiektów sportowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz..U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-06 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Specjalisty w Referacie Bezpieczeństwa, Transportu Zbiorowego i Sportu" w terminie do dnia 6 listopada 2017 r. w Biurze Obsługi Interesanta - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 40
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Dywity |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-10-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jerzy Wojarski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-10-24 14:21:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-10-24 14:28:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-11-16 11:41:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3234 raz(y) |