ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Edukacji, Kultury i Zdrowia

Data udostępnienia: 2015-04-16

Ogłoszono dnia: 2015-04-16 przez Wójt Gminy Dywity

Termin składania dokumentów: 2015-04-28 00:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2015

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe.
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Prawo jazdy kat. B.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Dobra znajomość obsługi komputera.
  8. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  9. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
  10. Korzystanie z własnego samochodu do celów służbowych.
  11. Co najmniej 3 - letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z komunikacją społeczną i współpracą z mediami, w tym co najmniej 1 rok w jednostkach, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014, poz. 1202.)
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość procedur administracyjnych.
  2. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
  3. Ukończone szkolenie / kurs dziennikarski.
  4. Doświadczenie w branży promocyjnej, marketingowej i informacyjnej.
  5. Doświadczenie w tworzeniu materiałów dziennikarskich i fotograficznych, informacyjnych i prasowych.
  6. Dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Informowanie poprzez media o priorytetowych działaniach Gminy Dywity.
  2. Prowadzenie strony Gminy Dywity na portalu społecznościowym: „Facebook”.
  3. Prowadzenie strony internetowej Gminy Dywity.
  4. Przygotowywanie bieżących informacji o pracy i działaniach Urzędu Gminy Dywity oraz zamieszczanie ich na stronie internetowej gminy i portalu społecznościowym gminy.
  5. Redagowanie Informatora Urzędu Gminy Dywity – dodatku do Gazety Dywickiej.
  6. Redagowanie artykułów dotyczących Gminy Dywity drukowanych w prasie.
  7. Reprezentowanie Urzędu wobec mediów i przekazywanie informacji (pisemnej i ustnej) w uzgodnieniu z Wójtem.
  8. Rejestrowanie wydarzeń gminnych (wykonywanie zdjęć, nagrań dokumentujących wydarzenia) oraz sporządzanie relacji z wydarzeń mających miejsce na terenie Gminy Dywity, w szczególności związanych z działalnością Urzędu Gminy Dywity.
  9. Inicjowanie działań o charakterze promocyjnym.
  10. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi podległymi Urzędowi Gminy oraz z sołectwami i organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Gminy Dywity w zakresie dystrybucji przygotowywanych informacji.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku ( bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak podjazdu ).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2014 r., poz.1182, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014, poz. 1202.).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-04-28 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora  w Referacie Edukacji, Kultury i Zdrowia” w terminie do dnia 28 kwietnia 2015 r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 644.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Dywity
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-04-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Baka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-04-16 14:47:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-04-16 14:54:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-05-05 17:35:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3369 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony