Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Uzgodnienie inwestycji wykonywanych na gruncie Gminy Dywity
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Mienia Komunalnego i Rolnictwa
Ogłoszono dnia: 2014-04-03 12:36:46
Termin załatwienia
nie później niż w ciągu miesiąca
Osoba kontaktowa
Teresa Wąsowicz
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Dywity - Miejsce złożenia dokumentów
11-001 Dywity, ul. Olsztyńska 32, SEGMENT A, Biuro Obsługi Interesanta
tel. (89) 522 87 07
11-001 Dywity, ul. Olsztyńska 32, SEGMENT A, Biuro Obsługi Interesanta
tel. (89) 522 87 07
Telefon kontaktowy
89 5247652
Adres e-mail
mkkier@ugdywity.pl
Sposób załatwienia
Przyjęcie wniosku. Analiza przedstawionej dokumentacji projektowej inwestycji w zakresie dotyczącym gruntów gminnych (poza pasem drogowym).
Miejsce odbioru
Referat Mienia Komunalnego i Rolnictwa
pok. nr 3 (segment A)
tel. 89 524 76 52
pok. nr 3 (segment A)
tel. 89 524 76 52
Wymagane Dokumenty
- Wniosek strony o wydanie zgody na wykonanie inwestycji na gruncie Gminy;
- Załączniki do wniosku:
- mapa sytuacyjno-wysokościowa z zaznaczoną na kolorowo lokalizacją danej inwestycji,
- opinia ZUDP w przedmiotowej sprawie,
- pełnomocnictwo od Inwestora.
Czas realizacji
Bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu miesiąca.
Poprzez wydanie zgody, bądź odmowę wydania zgody na zajęcie terenu celem wykonania inwestycji na gruncie gminy Dywity.
Opłaty
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Uwagi
W przypadku kiedy w wypisie z ewidencji gruntów i budynków widnieje użytek gruntowy „dr” (pas drogowy) wniosek należy złożyć do Referatu Gospodarki Komunalnej tut. Urzędu Gminy.
Po uzyskaniu zgody na zajęcie terenu inwestor zobowiązany będzie do zawarcia umowy dzierżawy gruntu na okres trwania prac budowlanych.
Podstawa prawna
Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. 2013 poz. 267 z późn.zm.).