Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Uzgodnienie inwestycji wykonywanych na gruncie Gminy DywityDrukuj informacjęSprawa: Uzgodnienie inwestycji wykonywanych na gruncie Gminy DywitySzczegóły informacji
Uzgodnienie inwestycji wykonywanych na gruncie Gminy Dywity
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Mienia Komunalnego i Rolnictwa
Ogłoszono dnia: 2014-04-03 12:36:46
Termin załatwienia
Bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu miesiąca.
Osoba kontaktowa
Teresa Wąsowicz
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Dywity, ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity
Sekretariat pok. nr 10 (Segment A)
Tel. 89 5247640
Sekretariat pok. nr 10 (Segment A)
Tel. 89 5247640
Telefon kontaktowy
89 5247652
Adres e-mail
mkkier@ugdywity.pl
Sposób załatwienia
Przyjęcie wniosku. Analiza przedstawionej dokumentacji projektowej inwestycji w zakresie dotyczącym gruntów gminnych (poza pasem drogowym). Wydanie zgody, bądź odmowę wydania zgody na zajęcie terenu celem wykonania inwestycji na gruncie gminy Dywity.
Miejsce odbioru
Referat Mienia Komunalnego
Pok. nr 3, 4 (segment A)
Tel. 89 5247652
Pok. nr 3, 4 (segment A)
Tel. 89 5247652
Wymagane Dokumenty
- Wniosek strony o wydanie zgody na wykonanie inwestycji na gruncie Gminy. Wniosek sporządzony przez inwestora winien zawierać datę, dane osobowe, określenie nieruchomości (nr działki, położenie/adres)
- Załączniki do wniosku:
a) mapa sytuacyjno-wysokościowa z zaznaczoną na kolorowo lokalizacją danej inwestycji,
b) opinia ZUDP w przedmiotowej sprawie,
c) pełnomocnictwo od Inwestora.
Czas realizacji
Bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu miesiąca.
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17 zł - zgodnie z art. 1 ust.1 pkt. b ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1282);
Sposoby opłacenia:
Sposoby opłacenia:
- bezgotówkowo na rachunek Gminy Dywity nr 97 8857 0002 3001 0006 3890 0004
- gotówkowo w kasie UG Dywity – ul. Olsztyńska 32 – kasa czynna pon. 8.00-13.00, wt.-pt. 7.30-13.00.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Uwagi
W przypadku kiedy w wypisie z ewidencji gruntów i budynków widnieje użytek gruntowy „dr” (pas drogowy) wniosek należy złożyć do Referatu Gospodarki Komunalnej tut. Urzędu Gminy.
Po uzyskaniu zgody na zajęcie terenu inwestor zobowiązany będzie do wystąpienia do Referatu Gospodarki Nieruchomościami wm. o zawarcie umowy dzierżawy gruntu na okres trwania prac budowlanych.
Po uzyskaniu zgody na zajęcie terenu inwestor zobowiązany będzie do wystąpienia do Referatu Gospodarki Nieruchomościami wm. o zawarcie umowy dzierżawy gruntu na okres trwania prac budowlanych.
Podstawa prawna
Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. 2013 poz.267).