ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu stałegoDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu stałego

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z pobytu stałego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych

Ogłoszono dnia: 2013-06-05 11:44:40

Termin załatwienia

niezwłocznie, po złożeniu formularza meldunkowego

Osoba kontaktowa

Teresa Michalska

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Dywity, 11-001 Dywity ul. Olsztyńska nr 32, Segment A, Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych, pok. 8 (parter)

Telefon kontaktowy

89 524 76 46

Adres e-mail

sp1@ugdywity.pl

Sposób załatwienia

Przyjęcie zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Dywity, 11-001 Dywity ul. Olsztyńska nr 32, Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych, pokój nr 8, telefon 89 524 76 46, adres mail: sp1@ugdywity.pl

Wymagane Dokumenty

  • wypełniony druk Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego (odrębny dla każdej osoby)
  • dowód osobisty osoby dokonującej wymeldowanie (w uzasadnionych przypadkach inny dokument potwierdzający tożsamość) do wglądu
  • Za osobę małoletnią podpis składa jej przedstawiciel ustawowy.
  • jeżeli został ustanowiony pełnomocnik – pełnomocnictwo udzielone na piśmie lub zgłoszone do protokołu, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego,.a w uzasadnionych przypadkach innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości.

Czas realizacji

Niezwłocznie, po złożeniu formularza meldunkowego. Wymeldowania można dokonać osobiście lub przez pełnomocnika.
W przypadku osoby nieposiadającej pełnej zdolności do czynności prawnych wymeldowania dokonuje jej przedstawiciel ustawowy lub osoba sprawująca nad nią opiekę.
Organ dokonujący wymeldowania wydaje na wniosek osoby zaświadczenie o wymeldowaniu z pobytu stałego.

Opłaty

Za wydanie zaświadczenia o wymeldowaniu opłata skarbowa 17,- zł.
Opłata od pełnomocnictwa 17,- zł.
Opłata w kasie Urzędu Gminy, lub na rachunek bankowy: Warmiński Bank Spółdzielczy Oddział w Jonkowie 97 8857 0002 3001 0006 3890 0004 (w rubryce tytułem wpisać ”za pełnomocnictwo”)

Tryb odwoławczy

Nie służy odwołanie w trybie administracyjnym.

Uwagi

Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010r o ewidencji ludności (Dz.U. z 2015r. poz.388 t.j.).
  2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.u. z 2011r. poz.1306 ze zm.).
  3. art. 33 § 2 ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U.z 2013r. poz. 267 ze zm.).
  4. art. 1 ust.1.pkt.2. ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U.z 2014r. poz.1628) oraz część IV załącznika do tej ustawy za pełnomocnictwo).
  5. art.1 ust.1 pkt.1.lit. b ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2014r poz.1628) oraz część II pkt 21 załącznik do tej ustawy.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony