Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Uzgodnienia lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym.Drukuj informacjęSprawa: Uzgodnienia lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym.Szczegóły informacji
Uzgodnienia lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej
Ogłoszono dnia: 2013-05-17 13:25:55
Termin załatwienia
Decyzja pisemna wydawana niezwłocznie lub nie później niż w ciągu miesiąca, sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym - w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Osoba kontaktowa
Robert Grabowski
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Dywity, ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
Telefon kontaktowy
89 524 76 60
Adres e-mail
gk3@ugdywity.pl
Sposób załatwienia
Wydanie decyzji o zezwoleniu na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej takich jak sieci i przyłącza: gazowe, wodociągowe, energetyczne, kanalizacyjne, teletechniczne.
Miejsce odbioru
Referat Gospodarki Komunalnej pok. nr 34.
Wymagane Dokumenty
• Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej takich jak sieci i przyłącza: gazowe, wodociągowe, energetyczne, kanalizacyjne, teletechniczne;
Załączniki do wniosku:
• Dwa egzemplarze aktualnej mapy do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000 z naniesioną lokalizacją urządzenia infrastruktury technicznej, z zaznaczonymi granicami działki, zagospodarowaniem sąsiednich działek oraz orientacją w skali 1:10000 lub 1:25000;
• Dokument potwierdzający tytuł prawny nieruchomości, (np. kopia aktu notarialnego),
w przypadku, gdy wnioskodawcą jest przedsiębiorca należy przedłożyć odpowiednio wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub stosowne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej;
• Aktualny wypis z rejestru gruntów dla przedmiotowej działki i działek sąsiednich (w tym drogowej);
• Pełnomocnictwo (jeżeli wnioskodawca reprezentowany będzie w postępowaniu przez pełnomocnika) z potwierdzeniem dokonania opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł.
Załączniki do wniosku:
• Dwa egzemplarze aktualnej mapy do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000 z naniesioną lokalizacją urządzenia infrastruktury technicznej, z zaznaczonymi granicami działki, zagospodarowaniem sąsiednich działek oraz orientacją w skali 1:10000 lub 1:25000;
• Dokument potwierdzający tytuł prawny nieruchomości, (np. kopia aktu notarialnego),
w przypadku, gdy wnioskodawcą jest przedsiębiorca należy przedłożyć odpowiednio wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub stosowne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej;
• Aktualny wypis z rejestru gruntów dla przedmiotowej działki i działek sąsiednich (w tym drogowej);
• Pełnomocnictwo (jeżeli wnioskodawca reprezentowany będzie w postępowaniu przez pełnomocnika) z potwierdzeniem dokonania opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł.
Czas realizacji
Decyzja pisemna wydawana niezwłocznie lub nie później niż w ciągu miesiąca, sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym - w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Opłaty
Nie pobiera się
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy Stronie odwołanie za pośrednictwem Wójta Gminy Dywity do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Uwagi
-
Podstawa prawna
Na podstawie art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. Nr 260.)