Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-06-14 10:04:04 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
I. Podstawa prawna
Art. 7e, 7f i 7g ustawy z 19.11.1999 roku Prawo działalności gospodarczej /Dz.U.Nr 101,poz.178 z późniejszymi zmianami/,
w związku z art. 66 pkt 2 ustawy z dnia 2 lipca z 2 lipca 2004 r. Przepisy wprowadzające ustawę o swobodzie działalności gospodarczej /Dz.U..Nr 173, poz. 1808/ oraz art. 16 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej /tekst jednolity z 2007r. Dz..U.Nr 155, poz. 1095/
II. Wymagane dokumenty:
Wniosek o wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarczej według załączonego poniżej wzoru.
III. Miejsce złożenia dokumentów:
Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych Urzędu Gminy w Dywitach pok. Nr 6 /parter/ Tel.089 524 76 45
IV. Opłaty:
Wniosek zwolniony z opłaty.
V. Termin i tryb realizacji odpowiedzi:
Organ ewidencyjny wydaje decyzję o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej w terminie do 30 dni od dnia złożenia wniosku – zgodnie z art. 35 § 3 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
VI. Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
VII. Uwagi.
1. Wniosek o wykreślenie wpisu do ewidencji można składać w siedzibie Urzędu, lub przesłać pocztą.
2. Odbiór decyzji może być:
- osobiście przez wnioskodawcę,
- za pośrednictwem poczty.
O formie odbioru decyduje wnioskodawca.
Art. 7e, 7f i 7g ustawy z 19.11.1999 roku Prawo działalności gospodarczej /Dz.U.Nr 101,poz.178 z późniejszymi zmianami/,
w związku z art. 66 pkt 2 ustawy z dnia 2 lipca z 2 lipca 2004 r. Przepisy wprowadzające ustawę o swobodzie działalności gospodarczej /Dz.U..Nr 173, poz. 1808/ oraz art. 16 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej /tekst jednolity z 2007r. Dz..U.Nr 155, poz. 1095/
II. Wymagane dokumenty:
Wniosek o wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarczej według załączonego poniżej wzoru.
III. Miejsce złożenia dokumentów:
Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych Urzędu Gminy w Dywitach pok. Nr 6 /parter/ Tel.089 524 76 45
IV. Opłaty:
Wniosek zwolniony z opłaty.
V. Termin i tryb realizacji odpowiedzi:
Organ ewidencyjny wydaje decyzję o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej w terminie do 30 dni od dnia złożenia wniosku – zgodnie z art. 35 § 3 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
VI. Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
VII. Uwagi.
1. Wniosek o wykreślenie wpisu do ewidencji można składać w siedzibie Urzędu, lub przesłać pocztą.
2. Odbiór decyzji może być:
- osobiście przez wnioskodawcę,
- za pośrednictwem poczty.
O formie odbioru decyduje wnioskodawca.