ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-06-14 10:04:04 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

I. Podstawa prawna
Art. 7e, 7f i 7g  ustawy z 19.11.1999 roku Prawo działalności gospodarczej /Dz.U.Nr 101,poz.178 z późniejszymi zmianami/,
w związku z art. 66 pkt 2 ustawy z dnia 2 lipca z 2 lipca 2004 r. Przepisy wprowadzające  ustawę o swobodzie działalności gospodarczej  /Dz.U..Nr 173, poz. 1808/ oraz art. 16 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie  działalności gospodarczej    /tekst jednolity z 2007r. Dz..U.Nr  155, poz. 1095/
           
II. Wymagane dokumenty:
Wniosek o wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarczej według załączonego poniżej wzoru.
 
III. Miejsce złożenia dokumentów:
Referat Spraw Obywatelskich i Organizacyjnych  Urzędu Gminy w Dywitach  pok. Nr 6 /parter/ Tel.089 524 76 45
 
IV. Opłaty:
Wniosek zwolniony z opłaty.
 
V. Termin i tryb realizacji odpowiedzi:
Organ ewidencyjny  wydaje decyzję  o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej  w terminie do 30 dni od dnia złożenia wniosku – zgodnie z art. 35 § 3 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

VI. Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w  terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
        
VII. Uwagi.
1.   Wniosek o wykreślenie wpisu do ewidencji można składać w siedzibie Urzędu, lub przesłać pocztą.
2.   Odbiór decyzji może być:
       - osobiście przez wnioskodawcę,
       - za pośrednictwem poczty.
O formie odbioru decyduje wnioskodawca.
« powrót do poprzedniej strony