Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik
Miejsce pracy: GOPS w Dywitach z siedzibą w Tuławkach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Data udostępnienia: 2023-07-26
Ogłoszono dnia: 2023-07-26
Termin składania dokumentów: 2023-08-09 15:30:00
Nr ogłoszenia: 6/2023
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Korzystanie w pełni z praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zajmowanie w/w stanowiska.
- Wykształcenie wyższe.
- Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art.122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
- Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat stażu pracy, w tym 3 letni staż pracy w pomocy społecznej.
- Prawo jazdy kat. B.
- Obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów prawa z zakresu:
a) ustawy o pomocy społecznej,
b) ustawy o świadczeniach rodzinnych,
c) ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
d) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
e) ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
f) ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
g) ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem”,
h) ustawy o Karcie Dużej Rodziny,
i) ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów,
j) ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
k) ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
l) ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
m) ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
n) ustawy - Prawo energetyczne,
o) ustawy o systemie oświaty,
p) ustawy o zatrudnieniu socjalnym,
q) ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych,
r) ustawy o samorządzie gminnym,
s) ustawy o pracownikach samorządowych,
t) ustawy o finansach publicznych,
u) ustawy prawo zamówień publicznych,
v) Kodeksu pracy,
w) Kodeksu postępowania administracyjnego,
x) ustawy o dostępie do informacji publicznej,
y) ustawy o ochronie danych osobowych i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. (RODO).
2. Posiadane umiejętności:
a) umiejętność zarządzania zasobem ludzkim oraz gospodarką finansową jednostki,
b) zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
c) umiejętność redagowania pism, biegłej obsługi komputera, programów dziedzinowych oraz pakietów biurowych,
d) umiejętność zarządzania informacją i logicznego myślenia,
e) umiejętność stosowania przepisów prawa,
f) umiejętność zachowania się w sytuacjach kryzysowy oraz konfliktowych – wysoka odporność na stres.
3. Posiadane cechy osobowości:
a) uczciwość, odpowiedzialność, otwartość, życzliwość,
b) komunikatywność, wysoka kultura osobista,
c) inicjatywa i zaangażowanie,
d) gotowość służenia gminie i jej mieszkańcom.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
a) kierowanie Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Dywitach z siedzibą w Tuławkach (dalej: GOPS) w sposób zapewniający legalność, skuteczność i efektywność wykonywania zadań jednostki oraz reprezentowanie GOPS na zewnątrz,
b) planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy GOPS,
c) prowadzenie polityki kadrowej GOPS oraz wykonywanie wszystkich czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników,
d) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez GOPS,
e) organizacja obsługi i działalności administracyjnej, finansowej i gospodarczej GOPS,
f) gospodarowanie majątkiem GOPS,
g) dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, gospodarowanie ZFŚS,
h) terminowe przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji,
i) współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, kościołami i związkami wyznaniowymi, podmiotami ekonomii społecznej i innymi podmiotami w celu realizacji zadań pomocy społecznej,
j) prowadzenie postępowań oraz wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie zadań własnych Gminy Dywity oraz zleconych, na podstawie upoważnienia,
k) prowadzenie dokumentacji GOPS przewidzianej odrębnymi przepisami prawa i wytycznymi,
l) podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych,
m) opracowywanie programów, strategii, wniosków w zakresie zadań przypisanych GOPS do realizacji zgodnie z jego statutem,
n) udzielanie wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowym osobom potrzebującym.
2. Zakres odpowiedzialności:
a) porządkowa i dyscyplinarna określona w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku pracownikach samorządowych oraz w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
b) materialna określona w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy,
c) karna określona w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 roku – Kodeks karny oraz w ustawie z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) czas pracy - 1 etat, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, dyspozycyjność po godzinach pracy i w dni wolne od pracy w razie potrzeb pracodawcy,
2) warunki szczególne - na stanowisku pracy nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy,
3) zmianowość - nie dotyczy,
4) usytuowanie i dostęp do stanowiska pracy - jednostka zajmuje pomieszczenia na dwóch kondygnacjach, pomieszczenia biurowe nie są dostosowane do poruszania się na wózku inwalidzkim,
5) cechy wykonywanej pracy - praca wymaga biegłego posługiwania się językiem polskim w bezpośrednich kontaktach z interesantami, umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych, samodzielności w redagowaniu pism i stosowaniu przepisów prawnych, praca związana z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i po terenie gminy,
6) termin zatrudnienia: od 01.09.2023 r.
V. Wymagane dokumenty:
1. Sporządzona pisemnie koncepcja rozwoju Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dywitach z siedzibą w Tuławkach.
2. Oryginał listu motywacyjnego i oryginał curriculum vitae.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Kserokopia prawa jazdy.
7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
9. Oryginał oświadczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na w/w stanowisku.
10.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego.
11. Ewentualnie posiadane referencje lub inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
Oryginały dokumentów muszą być podpisane własnoręcznie.
Oryginały dokumentów wymienionych w punktach 3-6 należy przedłożyć do wglądu na rozmowie kwalifikacyjnej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dywitach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2023 roku wynosił mniej niż 6%.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-08-09 15:30:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dywitach z siedzibą w Tuławkach” w terminie do dnia 09.08.2023r. w Biurze Obsługi Interesanta: ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywityc. Miejsce:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta: 11-001 Dywity - ul. Olsztyńska 32, I piętro Segment A
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (89) 524 76 62.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-07-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Monika Nowicka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-07-26 14:23:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mirosław Gordon |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-07-26 14:51:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mirosław Gordon |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-08-28 11:56:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 989 raz(y) |