Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Budownictwa i Inwestycji Komunalnych

Data udostępnienia: 2013-12-16

Ogłoszono dnia: 2013-12-16 przez Wójt Gminy

Termin składania dokumentów: 2013-12-27 00:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2013

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe (min inżynierskie) na kierunku budownictwo w specjalności konstrukcje budowlane i inżynierskie.
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Prawo jazdy kat. B.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE, AUTOCAD).
  8. Umiejętność obsługi programów do kosztorysowania.
  9. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  10. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Co najmniej 3 - letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z budownictwem w tym co najmniej 1 rok w jednostkach o których mowa w art.2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U z 2001r.Nr 142.poz.1593 ze zm.).
  2. Znajomość procedur administracyjnych.
  3. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
  4. Dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem inwestycji.
  2. Nadzór nad prawidłową realizacją projektów z udziałem funduszy unijnych, zgodnie z dokumentacją techniczną.
  3. Egzekwowanie uprawnień w zakresie jakości wykonanych prac, a w szczególności egzekwowanie uprawnień z zakresu gwarancji i rękojmi.
  4. Prowadzenie całości spraw związanych z realizacją zadań własnych gminy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
  5. Nadzorowanie prac w terenie związanych z prowadzonymi inwestycjami i remontami.
  6. Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  7. Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach absolwenckich.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  6. Oświadczenie o niekaralności i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r.,Nr 142, poz. 1593, z późn. zm.).
  8. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-12-27 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Budownictwa i Inwestycji Komunalnych” w terminie do dnia 27 grudnia 2013 r. w Sekretariacie Urzędu Gminy w Dywitach przy ul. Olsztyńskiej 32, pok. Nr 10.
Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacji : tel. (0-89) 52 47 644
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy Dywity, pok. Nr 10, segment A

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Dywitach przy ul. Olsztyńskiej 32.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sekretarz Gminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-12-16 12:41:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-12-16 12:42:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-01-08 15:09:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4216 raz(y)