Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2013-08-13
Ogłoszono dnia: 2013-08-13 przez Wójt Gminy
Termin składania dokumentów: 2013-08-23 00:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2013
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
- Znajomość przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych.
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
- Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
- Dyspozycyjność, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Ewidencja księgowa wpłat za wodę i ścieki.
- Windykacja należności za wodę i ścieki (wystawianie upomnień, przygotowywanie materiałów i przekazywanie ich do kancelarii radcy prawnego).
- Sporządzanie miesięcznego rejestru sprzedaży na podstawie wystawionych faktur VAT.
- Prowadzenie rozliczeń finansowych za wynajem lokali komunalnych, socjalnych, czynszów dzierżawnych za grunty, oraz wystawianie faktur za reklamy oraz ich windykacja.
- Ewidencja księgowa wpłat podatku od środków transportowych.
- Windykacja należności z tytułu podatku od środków transportowych.
- Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań z wpłat za wodę i ścieki, czynsze oraz podatek od środków transportowych oraz uzgadnianie ich z księgowością jednostki.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-08-23 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 23 sierpnia 2013 r. do Sekretariatu Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 644.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-08-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz Gminy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-08-13 14:02:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-08-13 14:03:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-08-30 15:48:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3959 raz(y) |