Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2019-03-13
Ogłoszono dnia: 2019-03-13
Termin składania dokumentów: 2019-03-25 16:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2019
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe .
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Prawo jazdy kat. B.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE, EWMAPA, ZBYT, PUMA).
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
- Korzystanie z własnego samochodu do celów służbowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
- Umiejętność kreatywnego myślenia.
- Umiejętność poruszania się w przepisach prawnych.
- Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.
- Dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami przez gminę oraz utrzymaniem porządku i czystości na terenie gminy, współpraca w tym zakresie z policją i strażą gminną.
- Zapewnienie warunków do utrzymania czystości i porządku na posesjach, ulicach, placach zabaw i zieleńcach gminnych.
- Przygotowywanie i realizowanie zadań wynikających z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminie Dywity.
- Przygotowywanie decyzji nakazujących usuwanie odpadów z miejsc do tego nieprzeznaczonych, likwidacja dzikich wysypisk.
- Prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia dróg gminnych – usuwanie awarii i konserwacja w/w urządzeń.
- Sprawowanie nadzoru nad zużyciem energii elektrycznej w gminnych obiektach.
- Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym i racjonalnym gospodarowaniem zasobami paliw i źródłami energii o lokalnym znaczeniu.
- Administrowanie budynkami i lokalami komunalnymi. Przygotowanie umów najmu na lokale komunalne (aktualizacja tych umów), wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
- Opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych z udziałem gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z samowolnym zajęciem lokalu przez najemcę.
- Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie stawek czynszu regulowanego, socjalnego oraz innych opłat za wynajem lokali niemieszkalnych. Aktualizacja tych dokumentów.
- Nadzór nad zrekultywowanym gminnym składowiskiem odpadów.
- Opiniowanie programów gospodarki odpadami oraz wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami. Prowadzenie rejestru regulowanego w zakresie odbierania odpadów.
- Zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed odpadami niebezpiecznymi.
- Prowadzenie spraw dotyczących zamknięcia cmentarzy komunalnych oraz o przeznaczeniu terenu cmentarza na inny cel.
- Przygotowywanie i realizacja zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dywity.
- Nadzorowanie działalności podmiotów, którym powierzono zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom oraz w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt.
- Opracowywanie zasad postępowania ze zwierzętami padłymi.
- Prowadzenie rejestru psów agresywnych.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń w zakresie:
- opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
- ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
- prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.
- Administrowanie targowiskiem wiejskim ,,Mój Rynek’’.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz..U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (tj. .Dz..U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-03-25 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej” w terminie do dnia 25 marca 2019 r. do Biura Obsługi Interesanta - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 640.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-03-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Baka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-03-13 14:38:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-03-13 14:45:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-04-10 14:29:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2044 raz(y) |