Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: 4/5
Ilość etatów: 4/5
Wydział: Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska
Data udostępnienia: 2018-09-10
Ogłoszono dnia: 2018-09-10 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2018-09-21 15:30:00
Nr ogłoszenia: 8/2018
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe na kierunku gospodarka przestrzenna.
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Posiadanie prawa jazdy kategorii „B” oraz własny samochód osobowy.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE, AUTOCAD, EWMAPA).
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej 3 - letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z gospodarką przestrzenną.
- Staż pracy na stanowisku urzędniczym lub związanym z pełnieniem samodzielnych funkcji w planowaniu przestrzennym.
- Umiejętność kreatywnego myślenia.
- Umiejętność poruszania się w przepisach prawnych.
- Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Gotowość ciągłego uczenia się.
- Dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przeprowadzanie procedury związanej wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz z przepisami odrębnymi.
- Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem planów zagospodarowania przestrzennego.
- Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie miejscowym.
- Przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie, w zakresie prowadzonych spraw.
- Udział w pracach związanych z opracowaniem dokumentów planistycznych dla terenu gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i ochrony przyrody, w szczególności: przeprowadzanie procedury związanej z wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
- Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu dokumentów zawierających dane o środowisku.
- Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie zabezpieczenia i użytkowania obiektów zabytkowych.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie prowadzonych spraw.
- Prowadzenie rejestrów: decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie miejscowym, wypisów i wyrysów z planów miejscowych, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, planów miejscowych.
- Współpraca w szczególności z Referatem Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa, Referatem Gospodarki Komunalnej, Referatem Budownictwa i Inwestycji Komunalnych w zakresie zadań wykonywanych przez Referaty,
- Przygotowanie dokumentów prowadzonych spraw do archiwizacji.
- Przygotowywanie i przekazywanie informacji w zakresie wykonywanych czynności do umieszczania w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Wykonywanie innych czynności zlecanych indywidualnie przez bezpośrednich przełożonych.
- Opracowywanie studiów, analiz oraz innego typu opracowań na potrzeby prac nad strategią gminy w celu integralnego podejścia do zagadnień społeczno-gospodarczych i przestrzennych w polityce rozwoju gminy.
- Prowadzenie analiz i studiów oraz opracowywanie koncepcji w celu określenia uwarunkowań i kierunków polityki przestrzennej gminy.
- Wyszukiwanie i zbieranie danych statystycznych z obszaru rozwoju społeczno-gospodarczego gminy z różnych źródeł.
- Wykorzystywanie baz danych Urzędu Statystycznego do sprawnego pozyskiwania danych o gminie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: 4/5 etatu – przeciętnie 32 godziny tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych ( Dz..U. z 2016 r., poz.992, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2016 r., poz. 902.). - Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-09-21 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia 21 września 2018 r. w Biurze Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 644.