Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Mienia Komunalnego

Data udostępnienia: 2013-04-24

Ogłoszono dnia: 2013-04-24 przez Wójt Gminy Dywity

Termin składania dokumentów: 2013-05-08 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2013

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe.
3. Co najmniej 3 letni staż pracy.
4. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Dobra znajomość obsługi komputera
8. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
9. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
2. Doświadczenie w zakresie obrotu nieruchomościami.
3. Umiejętność obsługi programów komputerowych ze szczególnym uwzględnieniem oprogramowania MS Office, Word, Excel.
4. Umiejętność obsługi programów EWOPIS i EWMAPA.
5. Prawo jazdy kat. B
6. Dyspozycyjność, komunikatywność.
7. Znajomość języka obcego (angielski, niemiecki).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Ustalanie opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku ich podziału oraz w wyniku  budowy infrastruktury technicznej.
2. Ustalanie opłat  planistycznych w związku ze wzrostem wartości nieruchomości na skutek uchwalenie lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
3. Obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi.
4. Nabywanie gruntów na realizację celów publicznych.
5. Regulowanie stanów prawnych i ustalanie odszkodowania za grunty przejęte z mocy prawa pod drogi gminne.
6. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami w zakresie sprzedaży i wydzierżawiania nieruchomości gminnych.
7. Odbieranie i weryfikacja (pod nadzorem) operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb prawidłowej gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność  Gminy Dywity.
8. Badanie prawidłowości operatów szacunkowych pod względem  zgodności z zamówieniem oraz przepisami prawa.
9. Pozyskiwanie inwestorów.
10. Współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych.
11. Wprowadzanie  danych do ewidencji komputerowych.
12. Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.

V. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach absolwenckich.
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
6. Oświadczenie o niekaralności i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o wyrażeniu  zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r., Nr 142, poz. 1593, z późn. zm.).
8. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-05-08 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Mienia Komunalnego” w terminie do dnia  08 maja 2013 r.
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy w Dywitach  przy ul. Olsztyńskiej 32, pok. nr 10.

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów,  nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32.
Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacji : tel. (0-89) 52 47 644

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Dywity
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-04-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sekretarz Gminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-04-24 14:01:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-04-24 14:02:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-06-04 16:11:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4100 raz(y)