Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2016-05-13
Ogłoszono dnia: 2016-05-13 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2016-05-23 15:30:00
Nr ogłoszenia: 4/2016
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
b. Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej półroczna praktyka zawodowa w księgowości (pożądana w księgowości budżetowej),
- Znajomość obsługi komputera, programów finansowo-księgowych, najlepiej programu PUMA – moduł Finanse i Księgowość,
- Ukończone kursy lub szkolenia z zakresu księgowości,
- Predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, samodzielność, sumienność, terminowość, organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych jednostki budżetowej,
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki budżetowej,
- Bieżące uzgadnianie zapisów i rozliczeń sald syntetycznych i analitycznych,
- Sporządzanie sprawozdań,
- Sporządzanie wydruków ksiąg rachunkowych oraz zestawienia obrotów i sald,
- Bieżące ewidencjonowanie i rozliczanie kosztów inwestycji,
- Bieżące ewidencjonowanie i uzgadnianie z księgami inwentarzowymi stanu księgowego środków trwałych i naliczonego umorzenia.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2135 zmiany: 2015r. poz. 2281; 2016r. poz. 195 oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-05-23 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 23.05.2016 r. w Biurze Obsługi Interesanta - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity (Segment A - I piętro)
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 40.