Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: cały

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej

Data udostępnienia: 2024-11-26

Ogłoszono dnia: 2024-11-26

Termin składania dokumentów: 2024-12-09 16:00:00

Nr ogłoszenia: 9/2024

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe.
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
  7. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  8. Łatwość w nawiązywaniu relacji.
  9. Prawo jazdy kategorii B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Co najmniej 1 rok stażu pracy w zakresie wykonywania zadań określonych w niniejszym naborze.
  2. Znajomość przepisów z zakresu:
  • Kpa,
  • ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,.
  • Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dywity,
  • Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
  • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
  • ustawa z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,
3. Znajomość procedur administracyjnych,
4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Realizacja zadań związanych z ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne:
  1. Realizacja czynności w ramach postępowań administracyjnych w sprawie naruszenia stosunków wodnych z   art. 234 Prawo wodne.
  2. Realizacja czynności związanych z poborem opłat za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomości o powierzchni powyżej 3500 m2robót lub obiektów budowlanych trwale związanych z gruntem, mających wpływ na zmniejszenie tej retencji przez wyłączenie więcej niż 70% powierzchni nieruchomości z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieujętych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkniętej.
  3. Realizacja czynności Monitorujących środowisko pod kątem zagrożeń wodami powierzchniowymi, z zakresu ochrony przed powodzią, przy współpracy Biura Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej;
  4. Realizacja zadań zapewniających odpowiednią współpracę z organami sprawującymi nadzór właścicielski nad gruntami pokrytymi wodami płynącymi;
  5. Realizacja zadań związanych z eksploatacją kanalizacji deszczowej i rowów odkrytych;
  6. Realizacja zadań zapewniających należyte utrzymywanie i konserwację rowów oraz urządzeń wodnych będących własnością Gminy, prowadzenie ich ewidencji, oraz inwentaryzacji;
  7. Sporządzanie i aktualizowanie programu ochrony środowiska w zakresie postępowania z wodami opadowymi, azbestem.
  8. Ewidencjonowanie zbiorników bezodpływowych (szamb) oraz przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z bieżącą jej aktualizacją .
  9. Sporządzanie decyzji nakazujących wykonanie niezbędnych uzgodnień zabezpieczających wodę przed zanieczyszczeniem i wprowadzeniem ścieków do wody nienależycie oczyszczonych przez właścicieli gruntów.
  10. Realizacja czynności w ramach prac zabezpieczających przed powodzią
  11. Realizacja zadań związanych z przyznaniem odszkodowania za straty z tytułu udziału w ochronie przed powodzią.
  12. Realizacja czynności związanych z zarządzaniem zasobami wodnymi służącymi zaspokajaniu potrzeb ludności i gospodarki oraz ochronie wód i środowiska związanego z tymi zasobami, poprzez instrumenty takie jak:
  • Plany gospodarki wodnej,
  • pozwolenia wodnoprawne,
  • opłaty i należności gospodarce wodnej,
  • kataster wodny,
  • kontrola gospodarowania wodami.
13. Prowadzenie czynności związanych z prawidłową realizacją projektów z udziałem funduszy unijnych, zgodnie z dokumentacją techniczną.
14. Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.
15. Przygotowywanie i przekazywanie informacji w zakresie wykonywanych czynności do umieszczenia na stronach internetowych prowadzonych przez Urząd.
 
Realizacja zadań związanych z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach:
  1. Prowadzenie kontroli zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Dywity.
Realizacja zadań związanych z ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych:
  1. Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulaminami.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

(składane w języku polskim)
  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-12-09 16:00:00
b. Sposób:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta: 11-001 Dywity - ul. Olsztyńska 32, I piętro Segment A
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora  w Referacie Gospodarki Komunalnej” w terminie 09.12.2024 r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 40.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Załączniki