Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska
Data udostępnienia: 2024-10-24
Ogłoszono dnia: 2024-10-24
Termin składania dokumentów: 2024-11-08 15:30:00
Nr ogłoszenia: 8/2024
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji
b. Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej 3 letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z gospodarką przestrzenną.
- Znajomość przepisów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska:
- Kpa,
- ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczącej nowej zabudowy,
i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy,
3. Znajomość procedur administracyjnych,
4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przeprowadzanie procedury związanej wydaniem decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz z przepisami odrębnymi,
- wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie miejscowym,
- przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie, w zakresie prowadzonych spraw,
- prowadzenie rejestru wydanych przez Starostwo Powiatowe pozwoleń na budowę,
- prowadzenie rejestru pozwoleń na użytkowanie,
- prowadzenie publicznie dostępnego wykazu dokumentów zawierających dane o środowisku,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie prowadzonych spraw,
- prowadzenie rejestrów: decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie miejscowym, wypisów i wyrysów z planów miejscowych, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, planów miejscowych,
- współpraca z Referatami Urzędu Gminy Dywity w zakresie wykonywanych przez nie zadań,
- przygotowanie dokumentów prowadzonych spraw do archiwizacji,
- przygotowywanie i przekazywanie informacji w zakresie wykonywanych czynności do umieszczania w Biuletynie Informacji Publicznej,
- wykonywanie innych czynności zlecanych indywidualnie przez bezpośrednich przełożonych,
- wykonywanie zadań z zakresu prowadzenia punktu konsultacyjno-informacyjnego CZYSTE POWIETRZE w ramach podpisanego porozumienia z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej – zadania wykonywane w ilość min.10 godzin tygodniowo,
- prowadzenie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
(składane w języku polskim)
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-11-08 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska” w terminie 08.11.2024r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta: 11-001 Dywity - ul. Olsztyńska 32, I piętro Segment A
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (89) 524 76 40.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-10-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Ptak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-10-24 15:25:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mirosław Gordon |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-10-24 15:28:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mirosław Gordon |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-11-26 12:58:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 407 raz(y) |