ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansowy

Data udostępnienia: 2016-05-13

Ogłoszono dnia: 2016-05-13 przez Wójt Gminy Dywity

Termin składania dokumentów: 2016-05-23 15:30:00

Nr ogłoszenia: 4/2016

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
  7. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  8. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Co najmniej półroczna praktyka zawodowa w księgowości (pożądana w księgowości budżetowej),
  2. Znajomość obsługi komputera, programów finansowo-księgowych, najlepiej programu PUMA – moduł Finanse i Księgowość,
  3. Ukończone kursy lub szkolenia z zakresu księgowości,
  4. Predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, samodzielność, sumienność, terminowość, organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole,
  5. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych jednostki budżetowej,
  2. Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki budżetowej,
  3. Bieżące uzgadnianie zapisów i rozliczeń sald syntetycznych i analitycznych,
  4. Sporządzanie sprawozdań,
  5. Sporządzanie wydruków ksiąg rachunkowych oraz zestawienia obrotów i sald,
  6. Bieżące ewidencjonowanie i rozliczanie kosztów inwestycji,
  7. Bieżące ewidencjonowanie i uzgadnianie z księgami inwentarzowymi stanu księgowego środków trwałych i naliczonego umorzenia.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2135 zmiany: 2015r. poz. 2281; 2016r. poz. 195 oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008  o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-05-23 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 23.05.2016 r. w Biurze Obsługi Interesanta - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity (Segment A - I piętro)

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 40.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony