Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 10/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 10/2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2024-11-26
Ogłoszono dnia: 2024-11-26
Termin składania dokumentów: 2024-12-09 16:00:00
Nr ogłoszenia: 10/2024
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie średnie
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji
b. Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej 1 rok praktyki zawodowej w wykonywaniu pracy w administracji publicznej.
- Znajomość przepisów z zakresu:
- Kpa,
- ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy
- Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Dywity na lata 2023-2027 z dni a 30 czerwca 2023
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o ochronie zwierząt
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
3. Znajomość procedur administracyjnych,
4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Realizacja zadań związanych z ustawą z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy:
- Realizacja zadań związanych z administrowaniem budynkami i lokalami komunalnymi,
- Sporządzanie umów najmu na lokale komunalne, aktualizacja tych umów, przypisy, usuwanie sprawców samowolnego zajęcia lokalu przez najemcę,
- Sporządzanie projektów uchwał w sprawie stawek czynszu regulowanego, socjalnego oraz innych opłat za wynajem lokali nie mieszkalnych, kontrola nad ich aktualizacją.
- Opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,
- Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych z udziałem gminy,
Realizacja zadań związanych z ustawą ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o ochronie zwierząt:
- Coroczne przygotowywanie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dywity oraz realizacja postanowień w zakresie dotyczącym bezdomnych zwierząt z wyłączeniem dzikich zwierząt.
- Realizacja zadań związanych z wydawaniem zezwoleń w zakresie:
- ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,
- prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.
3) Podejmowanie działalności na rzecz ochrony zwierząt,
4) Współpraca z instytucjami i organizacjami w sprawie ochrony zwierząt,
- Sporządzanie treści zezwoleń i prowadzenie rejestru psów ras uznanych za agresywne wraz z bieżącym jego aktualizowaniem.
- Przygotowanie projektów uchwał w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt,
- Nadzorowanie działalności podmiotów, którym powierzono zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom oraz w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt,
- Opracowywanie zasad postępowania ze zwierzętami padłymi.
- Sporządzanie decyzji o rozłożeniu na raty zaległości z tytułu opłat za zużycie wody i odprowadzanie ścieków.
- Prowadzenie w systemie RESPONS ewidencji decyzji o zajęciu pasa drogowego oraz umieszczenia urządzeń w pasie drogowym.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
(składane w języku polskim)
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-12-09 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej” w terminie 09.12.2024 r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta: 11-001 Dywity - ul. Olsztyńska 32, I piętro Segment A
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 40.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-11-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Ptak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-11-26 13:32:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mirosław Gordon |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-11-26 13:40:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mirosław Gordon |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-12-23 15:46:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 345 raz(y) |