ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 10/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 10/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej

Data udostępnienia: 2024-11-26

Ogłoszono dnia: 2024-11-26

Termin składania dokumentów: 2024-12-09 16:00:00

Nr ogłoszenia: 10/2024

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie średnie
  3. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
  7. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
  8. Łatwość w nawiązywaniu relacji
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Co najmniej 1 rok praktyki zawodowej w wykonywaniu pracy w administracji publicznej.
  2. Znajomość przepisów z zakresu:
  • Kpa,
  • ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy
  • Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Dywity na lata 2023-2027 z dni a 30 czerwca 2023
  • ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o ochronie zwierząt
  • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
3. Znajomość procedur administracyjnych,
4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Realizacja zadań związanych z ustawą z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy:
  1. Realizacja zadań związanych z administrowaniem budynkami i lokalami komunalnymi,
  2. Sporządzanie umów najmu na lokale komunalne, aktualizacja tych umów, przypisy, usuwanie sprawców samowolnego zajęcia lokalu przez najemcę,
  3. Sporządzanie projektów uchwał w sprawie stawek czynszu regulowanego, socjalnego oraz innych opłat za wynajem lokali nie mieszkalnych, kontrola nad ich aktualizacją.
  4. Opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,
  5. Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych z udziałem gminy,
 
Realizacja zadań związanych z ustawą ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o ochronie zwierząt:
  1. Coroczne przygotowywanie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dywity oraz realizacja postanowień   w zakresie dotyczącym bezdomnych zwierząt z wyłączeniem dzikich zwierząt.
  2. Realizacja zadań związanych z wydawaniem zezwoleń w zakresie:
  1. ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,
  2. prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.
3)  Podejmowanie działalności na rzecz ochrony zwierząt,
4)  Współpraca z instytucjami i organizacjami w sprawie ochrony zwierząt,
  1. Sporządzanie treści zezwoleń i prowadzenie rejestru psów ras uznanych za agresywne wraz z bieżącym jego aktualizowaniem.
  2. Przygotowanie projektów uchwał w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt,
  3. Nadzorowanie działalności podmiotów, którym powierzono zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom oraz w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt,
  4. Opracowywanie zasad postępowania ze zwierzętami padłymi.
  5. Sporządzanie decyzji o rozłożeniu na raty zaległości z tytułu opłat za zużycie wody i odprowadzanie ścieków.
  6. Prowadzenie w systemie RESPONS ewidencji decyzji o zajęciu pasa drogowego oraz umieszczenia urządzeń w pasie drogowym.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
  2. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  3. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

(składane w języku polskim)
  1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
  2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
  3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
  4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-12-09 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej” w terminie 09.12.2024 r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta: 11-001 Dywity - ul. Olsztyńska 32, I piętro Segment A

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 40.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-11-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Ptak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-11-26 13:32:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mirosław Gordon
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-11-26 13:40:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mirosław Gordon
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-12-23 15:46:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
345 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony