Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9/2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: cały
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2024-11-26
Ogłoszono dnia: 2024-11-26
Termin składania dokumentów: 2024-12-09 16:00:00
Nr ogłoszenia: 9/2024
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE).
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji.
- Prawo jazdy kategorii B.
b. Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej 1 rok stażu pracy w zakresie wykonywania zadań określonych w niniejszym naborze.
- Znajomość przepisów z zakresu:
- Kpa,
- ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,.
- Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dywity,
- Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawa z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,
3. Znajomość procedur administracyjnych,
4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Realizacja zadań związanych z ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne:
- Realizacja czynności w ramach postępowań administracyjnych w sprawie naruszenia stosunków wodnych z art. 234 Prawo wodne.
- Realizacja czynności związanych z poborem opłat za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomości o powierzchni powyżej 3500 m2robót lub obiektów budowlanych trwale związanych z gruntem, mających wpływ na zmniejszenie tej retencji przez wyłączenie więcej niż 70% powierzchni nieruchomości z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieujętych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkniętej.
- Realizacja czynności Monitorujących środowisko pod kątem zagrożeń wodami powierzchniowymi, z zakresu ochrony przed powodzią, przy współpracy Biura Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej;
- Realizacja zadań zapewniających odpowiednią współpracę z organami sprawującymi nadzór właścicielski nad gruntami pokrytymi wodami płynącymi;
- Realizacja zadań związanych z eksploatacją kanalizacji deszczowej i rowów odkrytych;
- Realizacja zadań zapewniających należyte utrzymywanie i konserwację rowów oraz urządzeń wodnych będących własnością Gminy, prowadzenie ich ewidencji, oraz inwentaryzacji;
- Sporządzanie i aktualizowanie programu ochrony środowiska w zakresie postępowania z wodami opadowymi, azbestem.
- Ewidencjonowanie zbiorników bezodpływowych (szamb) oraz przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z bieżącą jej aktualizacją .
- Sporządzanie decyzji nakazujących wykonanie niezbędnych uzgodnień zabezpieczających wodę przed zanieczyszczeniem i wprowadzeniem ścieków do wody nienależycie oczyszczonych przez właścicieli gruntów.
- Realizacja czynności w ramach prac zabezpieczających przed powodzią
- Realizacja zadań związanych z przyznaniem odszkodowania za straty z tytułu udziału w ochronie przed powodzią.
- Realizacja czynności związanych z zarządzaniem zasobami wodnymi służącymi zaspokajaniu potrzeb ludności i gospodarki oraz ochronie wód i środowiska związanego z tymi zasobami, poprzez instrumenty takie jak:
- Plany gospodarki wodnej,
- pozwolenia wodnoprawne,
- opłaty i należności gospodarce wodnej,
- kataster wodny,
- kontrola gospodarowania wodami.
13. Prowadzenie czynności związanych z prawidłową realizacją projektów z udziałem funduszy unijnych, zgodnie z dokumentacją techniczną.
14. Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.
15. Przygotowywanie i przekazywanie informacji w zakresie wykonywanych czynności do umieszczenia na stronach internetowych prowadzonych przez Urząd.
Realizacja zadań związanych z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach:
- Prowadzenie kontroli zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Dywity.
Realizacja zadań związanych z ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych:
- Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulaminami.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
(składane w języku polskim)
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-12-09 16:00:00
b. Sposób:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta: 11-001 Dywity - ul. Olsztyńska 32, I piętro Segment A
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej” w terminie 09.12.2024 r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 40.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-11-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Ptak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-11-26 13:22:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mirosław Gordon |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-11-26 13:28:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mirosław Gordon |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-12-18 13:41:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 203 raz(y) |