Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Radca Prawny
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: 2/5
Ilość etatów: 1
Wydział: Zespół Prawny Urzędu
Data udostępnienia: 2023-03-29
Ogłoszono dnia: 2023-03-29
Termin składania dokumentów: 2023-04-12 15:30:00
Nr ogłoszenia: 3/2023
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe prawnicze.
- Uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego, zgodnie z ustawą z dnia 06 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t. j. Dz.U.2022.1166).
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U.2022.530).
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Prawo jazdy kat. B.
- Nieposzlakowana opinia.
- Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych.
- Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie: poczta elektroniczna, Internet, program Microsoft Office, program LEX.
- Korzystanie z własnego samochodu do celów służbowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- Komunikatywność, kreatywność, życzliwość i kultura w kontaktach interpersonalnych, łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich, komunikacja werbalna i pisemna.
- Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w działaniu, systematyczność, rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, dyspozycyjność, terminowość, dokładność, odpowiedzialność.
- Zdolności negocjacyjne.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Obsługa prawna wykonywana na zasadach określonych w ustawie z dnia 06 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t. j. Dz.U.2022.1166), obejmować będzie:
- udzielanie pomocy prawnej pracownikom Urzędu Gminy Dywity i jednostek organizacyjnych gminy, a w szczególności udzielanie porad prawnych i konsultacji, sporządzanie opinii prawnych oraz opiniowanie projektów umów i projektów aktów prawnych,
- występowanie przed sądami i organami egzekucyjnymi w imieniu pracodawcy w oparciu o udzielone pełnomocnictwo.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych - brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: 2/5 etatu.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
(składane w języku polskim)
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy - curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U.2019.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U.2022.530).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-04-12 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko radcy prawnego – 2/5 etatu” w terminie do dnia 12.04.2023r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta: 11-001 Dywity - ul. Olsztyńska 32, I piętro Segment A
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 62.