Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Edukacji, Kultury i Zdrowia
Data udostępnienia: 2022-05-19
Ogłoszono dnia: 2022-05-19
Termin składania dokumentów: 2022-06-01 15:30:00
Nr ogłoszenia: 4/2022
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS Office).
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy, tj. znajomość następujących ustaw:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1915 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1930 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 584 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 633 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 194 z późn. zm.).
b. Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej 5-letni staż pracy.
- Doświadczenie w pracy w administracji samorządowej.
- Umiejętność kreatywnego myślenia.
- Umiejętność poruszania się w przepisach prawnych.
- Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Gotowość ciągłego uczenia się.
- Dyspozycyjność.
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizacja zadań oświatowych gminy w szczególności wynikających z ustawy o systemie informacji oświatowej.
- Prowadzenie spraw w zakresie realizacji programów, konkursów i projektów rządowych oraz finansowanych ze środków unijnych w zakresie oświaty.
- Prowadzenie spraw w zakresie promocji i ochrony zdrowia.
- Realizacja zadań gminy z zakresu kultury.
- Koordynacja działań związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Redagowanie pism w zakresie merytorycznej działalności referatu.
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu zadań wykonywanych w referacie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-06-01 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Edukacji, Kultury i Zdrowia” w terminie do dnia 1 czerwca 2022 r. w Biurze Obsługi Interesanta: ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta: ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacje o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (89) 524 76 62.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-05-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Monika Nowicka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-05-19 11:00:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Cezary Kotowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-05-19 11:02:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mirosław Gordon |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-06-10 15:28:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1563 raz(y) |