Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa
Data udostępnienia: 2020-09-18
Ogłoszono dnia: 2020-09-18
Termin składania dokumentów: 2020-10-02 15:30:00
Nr ogłoszenia: 3/2020
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki w obszarach: finanse, gospodarka przestrzenna, geodezja, wycena nieruchomości.
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Prawo jazdy kat. B.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE, EWMAPA, EWOPIS).
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
- Korzystanie z własnego samochodu do celów służbowych.
- Znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy tj. znajomość następujących ustaw:
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 713 ze zm.);
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 65 ze zm.);
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.).
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe, na podobnym stanowisku.
- Umiejętność kreatywnego myślenia.
- Umiejętność poruszania się w przepisach prawnych
- Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Gotowość ciągłego uczenia się.
- Dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami w zakresie sprzedaży i wydzierżawiania, zamiany, użyczenia nieruchomości gminnych.
- Prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym oraz przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
- Nabywanie gruntów na realizację celów publicznych.
- Regulowanie stanów prawnych nieruchomości komunalnych.
- Prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości.
- Prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa, leśnictwa, łowiectwa.
- Współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych.
- Wprowadzanie danych do ewidencji komputerowych.
- Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1781.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1282).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-10-02 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa” w terminie do dnia 02.10.2020 r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 40.