Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Mienia Komunalnego
Data udostępnienia: 2013-06-17
Ogłoszono dnia: 2013-06-17 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2013-06-28 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2013
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe.
3. Co najmniej 3 letni staż pracy.
4. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Dobra znajomość obsługi komputera
8. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
9. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
2. Wykształcenie wyższe.
3. Co najmniej 3 letni staż pracy.
4. Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Dobra znajomość obsługi komputera
8. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
9. Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
2. Doświadczenie w zakresie obrotu nieruchomościami.
3. Umiejętność obsługi programów komputerowych ze szczególnym uwzględnieniem oprogramowania MS Office - Word, Excel.
4. Umiejętność obsługi programów EWOPIS i EWMAPA.
5. Prawo jazdy kat. B
6. Dyspozycyjność, komunikatywność.
7. Znajomość języka obcego (angielski, niemiecki).
2. Doświadczenie w zakresie obrotu nieruchomościami.
3. Umiejętność obsługi programów komputerowych ze szczególnym uwzględnieniem oprogramowania MS Office - Word, Excel.
4. Umiejętność obsługi programów EWOPIS i EWMAPA.
5. Prawo jazdy kat. B
6. Dyspozycyjność, komunikatywność.
7. Znajomość języka obcego (angielski, niemiecki).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Ustalanie opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku ich podziału oraz w wyniku budowy infrastruktury technicznej.
2. Ustalanie opłat planistycznych w związku ze wzrostem wartości nieruchomości na skutek uchwalenie lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
3. Obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi.
4. Nabywanie gruntów na realizację celów publicznych.
5. Regulowanie stanów prawnych i ustalanie odszkodowania za grunty przejęte z mocy prawa pod drogi gminne.
6. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami w zakresie sprzedaży i wydzierżawiania nieruchomości gminnych.
7. Odbieranie i weryfikacja (pod nadzorem) operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb prawidłowej gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Dywity.
8. Badanie prawidłowości operatów szacunkowych pod względem zgodności z zamówieniem oraz przepisami prawa.
9. Pozyskiwanie inwestorów.
10. Współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych.
11. Wprowadzanie danych do ewidencji komputerowych.
12. Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.
2. Ustalanie opłat planistycznych w związku ze wzrostem wartości nieruchomości na skutek uchwalenie lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
3. Obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi.
4. Nabywanie gruntów na realizację celów publicznych.
5. Regulowanie stanów prawnych i ustalanie odszkodowania za grunty przejęte z mocy prawa pod drogi gminne.
6. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami w zakresie sprzedaży i wydzierżawiania nieruchomości gminnych.
7. Odbieranie i weryfikacja (pod nadzorem) operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb prawidłowej gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Dywity.
8. Badanie prawidłowości operatów szacunkowych pod względem zgodności z zamówieniem oraz przepisami prawa.
9. Pozyskiwanie inwestorów.
10. Współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych.
11. Wprowadzanie danych do ewidencji komputerowych.
12. Archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach absolwenckich.
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
6. Oświadczenie o niekaralności i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r.,Nr 142, poz. 1593, z późn. zm.).
8. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach absolwenckich.
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
6. Oświadczenie o niekaralności i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r.,Nr 142, poz. 1593, z późn. zm.).
8. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-06-28 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Mienia Komunalnego” w terminie do dnia 28 czerwca 2013 r
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy w Dywitach przy ul. Olsztyńskiej 32, pok. nr 10. (Segment A)
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacji: tel. (0-89) 52 47 644