Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Gminy Dywity
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Samodzielne Stanowisko
Data udostępnienia: 2018-12-04
Ogłoszono dnia: 2018-12-04 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2018-12-15 15:00:00
Nr ogłoszenia: 12/2018
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie; obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Biegła znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych.
- Bardzo dobra znajomość:
- ustawy z dnia 8 marca 1990r. samorządzie gminnym (t.j. z 2018r. poz.994 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2018 r poz.1260 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. z 2017r. poz.2077)
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. z 2018r. poz.2096 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (t.j. z 2018r. poz.450 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. z 2018r. poz.108 z późn. zm.)
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministra z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (t.j. z 2011r. nr 14 poz.67).
- Stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- Preferowane wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunkach: prawo, administracja; zarządzanie, ekonomia lub wykształcenie wyższe dowolne i studia podyplomowe na kierunku administracja, zarządzanie lub ekonomia.
- Znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej.
- Umiejętności menadżerskie, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi.
- Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji.
- Odporność na stres.
- Zaangażowanie, kreatywność i punktualność.
- Dyspozycyjność.
- Prawo jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Jest odpowiedzialny za sprawne funkcjonowanie Urzędu w ramach posiadanych uprawnień oraz organizuje jego pracę poprzez:
- czuwanie nad prawidłowym załatwianiem spraw i zgodności z prawem wydawanych decyzji administracyjnych, nad realizacją uchwał i poleceń Wójta oraz nad dyscypliną pracy w Urzędzie i przestrzeganiem przez pracowników przepisów prawa,
- dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników,
- kontrolowanie realizacji zadań przez jednostki organizacyjne Urzędu,
- organizowanie sprawnego obiegu dokumentów w Urzędzie oraz prawidłową obsługę interesantów,
- analizowanie warunków pracy w Urzędzie, inicjowanie ich usprawnienia i doskonalenia,
- nadzór, koordynowanie i kontrolę rozpatrywanych skarg, wniosków i listów,
- nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych.
2. Koordynowanie spraw związanych z wyborami i referendami.
3. Aktualizowanie przepisów prawnych i informowanie zainteresowanych pracowników o ich zmianach. Znajomość orzecznictwa.
4. Wykonywanie innych zadań w ramach upoważnienia udzielonego przez Wójta.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
(składane w języku polskim)
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz..U. z 2018 r., poz.1000, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2018 r., poz. 1260.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-12-15 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy Dywity" w terminie do dnia 15 grudnia 2018 r. w Biurze Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity, Segment A, I piętro
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 640.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Dywity |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Baka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-04 15:17:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-04 15:21:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-01-02 14:23:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2491 raz(y) |