Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Budownictwa i Inwestycji Komunalnych
Data udostępnienia: 2018-07-10
Ogłoszono dnia: 2018-07-10 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2018-07-23 16:00:00
Nr ogłoszenia: 7/2018
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe (min inżynierskie) na kierunku budownictwo w specjalności konstrukcje budowlane i inżynierskie.
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Posiadanie prawa jazdy kategorii „B” oraz własny samochód osobowy
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE, AUTOCAD, EWMAPA).
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy tj. znajomość następujących ustaw:
- ustawa z dnia 8 marca 1990r. O samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 1515);
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2013r. poz. 267);
- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.);
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.).
- Staż pracy na stanowisku urzędniczym lub związanym z pełnieniem samodzielnych funkcji w budownictwie.
b. Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej 3 - letnia praktyka zawodowa w wykonywaniu pracy związanej z budownictwem
- Znajomość programów do kosztorysowania.
- Dyspozycyjność.
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem inwestycji.
- Nadzór nad prawidłową realizacją projektów z udziałem funduszy unijnych, zgodnie z dokumentacją techniczną.
- Egzekwowanie uprawnień w zakresie jakości wykonanych prac, a w szczególności egzekwowanie uprawnień z zakresu gwarancji i rękojmi.
- Prowadzenie całości spraw związanych z realizacją zadań własnych Gminy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
- Nadzorowanie prac w terenie związanych z prowadzonymi inwestycjami i remontami.
- Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.
- Przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych.
- Przygotowywanie projektów umów i obsługa ich zawarcia oraz realizacji w zakresie zajmowanego stanowiska.
- Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót.
- Uczestnictwo w komisjach odbiorów okresowych (radach budowy), końcowych inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych.
- Prowadzenie rozliczeń finansowych w zakresie prowadzonych zadań, w tym:
- weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, inwestycje, zakupione towary w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku,
- opisywanie faktur oraz rachunków pod względem merytorycznym,
- kontrola wydatków środków finansowych w ramach powierzonych zadań,
- sporządzanie OT w ramach prowadzonych inwestycji,
- Inwentaryzacja realizowanej infrastruktury technicznej,
- Dokonywanie kontroli usuwania przez Wykonawców usterek i braków stwierdzonych podczas odbioru robót i w okresie gwarancyjnym.
- Zlecanie specjalistycznych opracowań, ekspertyz i opinii w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji,
- Koordynacja, uzgadnianie i analiza zleconych opracowań koncepcyjnych i dokumentacji technicznych,
- Uzgadnianie i analiza dokumentacji technicznych, zlecanych i opracowywanych przez inne jednostki organizacyjne Gminy,
- Występowanie z wnioskami o uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonywanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do wykonania robót (dotyczy przedsięwzięć dla realizacji których nie jest wymagane pozwolenie na budowę) dla inwestycji prowadzonych przez Gminę
- Opracowywanie projektów w zakresie pozyskiwania środków finansowych pozabudżetowych krajowych i zagranicznych, współpraca w tym zakresie z funduszami, fundacjami i innymi organizacjami,
- Współpraca z innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania przez gminę środków zewnętrznych na zadania inwestycyjne, remontowe i modernizacyjne,
- wypełnianie obowiązków wynikających z realizacji kontroli realizowanych zadań z udziałem środków z funduszy zewnętrznych,
- Przygotowywanie projektów uchwał wynikających z zakresu działania referatu,
- Zastępstwo w razie nieobecności na stanowisku Inspektora w Referacie Budownictwa i Inwestycji Komunalnych,
- Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie swoich właściwości,
- Prowadzenie w ramach powierzonych zadań oraz posiadanych kompetencji bieżącej korespondencji.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 992, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-07-23 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Budownictwa i Inwestycji Komunalnych” w terminie do dnia 23 lipca 2018 r. w Biurze Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 644.