Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Budownictwa i Inwestycji Komunalnych
Data udostępnienia: 2018-02-06
Ogłoszono dnia: 2018-02-06 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2018-02-19 16:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2018
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe (min. inżynierskie)
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
b. Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej 2 letnia praktyka w zakresie budownictwa i inwestycji komunalnych.
- Znajomość przepisów ustawy - Prawa budowlanego, Instrukcji kancelaryjnej, przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
- Znajomość zasad udzielania zamówień publicznych.
- Znajomość procedur administracyjnych.
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
- Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
- Dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem inwestycji komunalnych.
- Nadzór nad prawidłową realizacja projektów z udziałem funduszy unijnych, zgodnie z dokumentacją techniczną.
- Egzekwowanie uprawnień w zakresie jakości wykonanych prac, w tym egzekwowanie uprawnień z zakresu gwarancji i rękojmi.
- Prowadzenie całości spraw związanych z realizacja zadań własnych gminy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
- Nadzorowanie prac w terenie związanych z prowadzonymi inwestycjami i remontami.
- Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawa Prawo zamówień publicznych.
- Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz..U. z 2016 r., poz.992, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2016 r., poz. 902.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-02-19 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Budownictwa i Inwestycji Komunalnych” w terminie do dnia 19 lutego 2018 r. w Biurze Obsługi Klienta: Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity, Segment A (I piętro)
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 644.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Dywity |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-02-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Baka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-02-06 10:59:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-02-06 10:59:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-08 14:31:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2895 raz(y) |