Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2017-05-19
Ogłoszono dnia: 2017-05-19 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2017-06-02 15:20:00
Nr ogłoszenia: 7/2017
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe – preferowane ekonomiczne.
- Co najmniej 3 – letni staż pracy lub prowadzenie co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na wskazanym stanowisku.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość ustaw i rozporządzeń z zakresu rachunkowości, finansów publicznych oraz praktyki funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek finansów publicznych.
- Znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej oraz sprawozdawczości budżetowej.
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
- Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
- Dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność.
- Umiejętność kierowania zespołem.
- Preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie rachunkowości budżetowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
- Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz kontrola formalno rachunkowa sprawozdań jednostek organizacyjnych Gminy.
- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz ich zgodności z planem finansowym.
- Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych w zakresie wykonywanych czynności.
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenie rachunkowości, w tym planu kont, obiegu dokumentów, kontroli dokumentów, przeprowadzania inwentaryzacji.
- Przygotowywanie danych do opracowania okresowych sprawozdań opisowych i analiz z wykonania budżetu Gminy.
- Pełnienie nadzoru, koordynacji i kontroli nad realizacją zadań Referatu.
- Zastępstwo Skarbnika Gminy podczas jego nieobecności.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku ( bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy ).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz..U. z 2016 r. poz.922, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz..U. z 2016 r. poz. 902.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-06-02 15:20:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 02 czerwca 2017 r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 644.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Dywity |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-05-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Baka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-05-19 13:50:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-05-19 13:54:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-06-22 14:06:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2628 raz(y) |