Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2017-05-08
Ogłoszono dnia: 2017-05-08 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2017-05-22 15:55:00
Nr ogłoszenia: 6/2017
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe – (preferowane wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: ochrona środowiska, budownictwo ogólne, gospodarka przestrzenna lub innym pokrewnym).
- Niekaralność oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Prawo jazdy kat. B.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość obsługi komputera (m.in. MS OFFICE, EWMAPA).
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
- Łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
- Korzystanie z własnego samochodu do celów służbowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe, na podobnym stanowisku.
- Umiejętność kreatywnego myślenia.
- Umiejętność poruszania się w przepisach prawnych
- Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.
- Dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Administrowanie budynkami i lokalami komunalnymi,
- Opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych z udziałem gminy,
- Przygotowanie umów najmu na lokale komunalne (aktualizacja tych umów),
- Prowadzenie spraw związanych z samowolnym zajęciem lokalu przez najemcę,
- Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie stawek czynszu regulowanego, socjalnego oraz innych opłat za wynajem lokali niemieszkalnych, aktualizacja tych dokumentów,
- Zapewnienie warunków do utrzymania czystości i porządku na posesjach, ulicach, placach i zieleńcach gminnych,
- Nadzorowanie rekultywacji gminnego składowiska odpadów,
- Przygotowywanie decyzji nakazujących usuwanie odpadów z miejsc do tego nie przeznaczonych, likwidacja dzikich wysypisk,
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem porządku i czystości na terenie gminy, w tym związanych z selektywną zbiórką odpadów oraz współpraca w tym zakresie z policją i strażą gminną,
- Opracowywanie planów gospodarowania odpadami na terenie gminy, w tym z odpadami niebezpiecznymi,
- Opiniowanie programów gospodarki odpadami oraz wniosków o zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami,
- Zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed odpadami niebezpiecznymi.
- Prowadzenie spraw dotyczących zamknięcia cmentarzy komunalnych oraz o przeznaczeniu terenu cmentarza na inny cel,
- Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym i racjonalnym gospodarowaniem zasobami paliw i źródłami energii o lokalnym znaczeniu,
- Prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia dróg gminnych – usuwanie awarii i konserwacja w/w urządzeń,
- Przygotowanie projektów uchwał w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt,
- Nadzorowanie działalności podmiotów, którym powierzono zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom oraz w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt,
- Opracowywanie zasad postępowania ze zwierzętami padłymi.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
- Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
- Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2016 r., poz.922, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902.).
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-05-22 15:55:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej” w terminie do dnia 22.05.2017 r. do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ugdywity.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 524 76 44.