ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Dywity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Finansowy

Data udostępnienia: 2012-10-16

Ogłoszono dnia: 2012-10-16 przez Wójt Gminy Dywity

Termin składania dokumentów: 2012-10-26 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2

Zlecający: Wójt Gminy Dywity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie : co najmniej średnie.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
2. Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
3. Szczególna znajomość przepisów ustaw:
    - ordynacja podatkowa;
    - o podatkach i opłatach lokalnych;
    - o podatku rolnym i podatku leśnym,
    - o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
4. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
5. Doświadczenie na stanowisku związanym z ewidencją podatków i opłat lokalnych
6. Dyspozycyjność, komunikatywność.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Prowadzenie ewidencji podatkowej w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz podatku od środków transportowych.
2. Prowadzenie postępowań podatkowych i sporządzanie decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego.
3. Przeprowadzanie kontroli w zakresie podatków od nieruchomości, rolnego i  leśnego.
4. Prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami.
5. Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty (składane w języku polskim):
1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Oświadczenie o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o wyrażeniu  zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-10-26 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 26 października 2012 r.
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.warmia.mazury.pl/dywity_gmina_wiejska/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity  przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 642

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dywity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Dywity
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Łupińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-16 09:55:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-16 09:57:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-11-08 09:02:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4360 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony