Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Dywitach
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2012-10-16
Ogłoszono dnia: 2012-10-16 przez Wójt Gminy Dywity
Termin składania dokumentów: 2012-10-26 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2
Zlecający: Wójt Gminy Dywity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie : co najmniej średnie.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Nieposzlakowana opinia.
2. Wykształcenie : co najmniej średnie.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminy.
2. Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
3. Szczególna znajomość przepisów ustaw:
- ordynacja podatkowa;
- o podatkach i opłatach lokalnych;
- o podatku rolnym i podatku leśnym,
- o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
4. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
5. Doświadczenie na stanowisku związanym z ewidencją podatków i opłat lokalnych
6. Dyspozycyjność, komunikatywność.
2. Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
3. Szczególna znajomość przepisów ustaw:
- ordynacja podatkowa;
- o podatkach i opłatach lokalnych;
- o podatku rolnym i podatku leśnym,
- o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
4. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
5. Doświadczenie na stanowisku związanym z ewidencją podatków i opłat lokalnych
6. Dyspozycyjność, komunikatywność.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. Prowadzenie ewidencji podatkowej w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz podatku od środków transportowych.
2. Prowadzenie postępowań podatkowych i sporządzanie decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego.
3. Przeprowadzanie kontroli w zakresie podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego.
4. Prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami.
5. Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.
2. Prowadzenie postępowań podatkowych i sporządzanie decyzji ustalających wymiar podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego.
3. Przeprowadzanie kontroli w zakresie podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego.
4. Prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami.
5. Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty (składane w języku polskim):
1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku.
2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Oświadczenie o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
2. Życiorys zawodowy – curriculum vitae.
3. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, stażach lub praktykach.
4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Oświadczenie o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458.).
9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2012-10-26 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 26 października 2012 r.
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Gminy Dywity - ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.warmia.mazury.pl/dywity_gmina_wiejska/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej 32 w Dywitach. Kontakt w sprawie przeprowadzania procedury rekrutacyjnej: tel. (0-89) 52 47 642
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dywity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Dywity |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-10-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Łupińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-10-16 09:55:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-10-16 09:57:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-11-08 09:02:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4360 raz(y) |